معاون عمرانی استاندار تهران:

«شمشک» چهارشنبه شهر می‌شود‌

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: روز چهارشنبه، شهر جدید «شمشک» به طور رسمی افتتاح و شهردار آن نیز معرفی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۹۳
«شمشک» چهارشنبه شهر می‌شود‌

محمدرضا محمودی گفت: شهر شمشک از پنج روستا تشکیل شده و به عنوان یکی از شهرهای توریستی و پرجاذبه استان تهران و کشور محسوب می‌شود که با آغاز به کار رسمی آن، شاهد توسعه برنامه‌های این شهر خواهیم بود.

وی افزود: با کمک‌هایی که استانداری به این شهر به عنوان یک شهر جدیدالتاسیس خواهد داشت، قطعا شاهد ارتقای درآمد آن بوده و با توجه به پتانسیل خوبی که در زمینه پیست اسکی دارد، قطعا به یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای توریستی کشور تبدیل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان این‌که این شهر آمادگی دارد تا با حضور شرکت‌های خصوصی در زمینه‌های ورزشی قراردادهایی را داشته باشد، گفت: شهر شمشک از پتانسیل ورزشی مناسبی برخوردار است و کسانی که بخواهند سرمایه‌گذاری به ویژه در زمینه‌های ورزشی در این شهر داشته باشند، همکاری و مساعدت‌های لازم با آنها انجام خواهد شد، چرا که هدف ما توسعه و ارتقای برنامه‌های شهری شمشک است.

محمودی از افتتاح 700 پروژه عمرانی با اعتبار 720 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان‌های شمیرانات است.

وی اذعان کرد: میزان پروژه‌های عمرانی امسال و همچنین اعتبار صرف شده برای آن نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته، این در حالی است که کشور با مشکلات تحریم روبه‌روست، اما علی‌رغم این مشکلات، توانسته‌ایم پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی را به اتمام برسانیم.

به گفته معاون عمرانی استاندار تهران، 22 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر در اسلامشهر افتتاح می‌شود. همچنین کنارگذر بومهن رودهن و ادامه اتوبان پردیس نیز طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها