مراسم افتتاحیه سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر شامگاه چهارشنبه در حالی برگزار شد که تمامی خیابان‌های تهران که منتهی به تالار وحدت می‌شد با ترافیک شدید و ازدحام جمعیت روبه‌رو بود و تعداد کثیری از مردم علاقه‌مند به سینما برای ورود به سالن برگزاری این مراسم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند.
کد خبر: ۵۳۳۹۵۴

به گزارش جام‌جم، پیش از شروع مراسم محمدرضا عباسیان (دبیر جشنواره) و مسعود احمدیان (مدیر برنامه‌ریزی جشنواره) طی مراسمی با عنوان «کوچه انقلاب» از مهمانان جشنواره و فیلمسازان استقبال کردند و این مهمانان با عبور از فرش سبز جشنواره به محوطه‌ تالار وحدت وارد می‌شدند.

در ادامه جوایز بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران اهدا شد که حضور «فرشته طائرپور» برای دریافت بهترین طراحی پوستر و آنونس تعجب همگان را برانگیخت. این تهیه کننده سینما جایزه‌اش را به محمدباقر قالیباف شهردار تهران اهدا کرد و گفت: این جایزه را نه برای خدمات ایشان به شهر تهران بلکه برای جلب توجه ایشان به معابر شهری اهدا می‌کنم تا ببینند سهم تبلیغات سینمایی در این تبلیغات نزدیک به صفر است و این جای افسوس دارد. علـی عطشانی، کارگردان فیلم سه بعدی «آقای الف» هم که با حضور جواد شمقدری و محمدرضا عباسیان تقدیر شد، گفت: من خوشحالم که بعد از پنج ماه بالاخره آقای شمقدری را اینجا دیدم! در بخش دیگری از این مراسم از، نادر طالب‌زاده، جهانگیر الماسی، مهری شیرازی و جمشید مشایخی تقدیر به عمل آمد. در این بخش نادر طالب‌زاده به همراه یوسفعلی میرشکاک روی صحنه ظاهر شد.

جهانگیر الماسی هم با فرامرز قریبیان روی صحنه آمد و جایزه خود را از این بازیگر دریافت کرد. در این هنگام از سوی دیگر صحنه نوجوانی هم با چرخ دستی پر از انار حاضر شد و یک انار به نشانه فیلم «نار و نی» به الماسی هدیه داد که او هم نوجوان را در آغوش فشرد.مهری شیرازی طراح چهره‌پردازی هم با حضور مریلا زارعی و نیکی کریمی تقدیر شد. مریلا زارعی با چشمانی گریان در پای شیرازی زانو زد و دست او را بوسید. کریمی هم که از حضور بدون هماهنگی‌اش روی صحنه ناراحت بود، شیرازی را در آغوش کشید و از سالن خارج شد. جمشید مشایخی اما به تنهایی روی صحنه آمد که به دعوت سلوکی برخی از شاگردانش در کنارش قرار گرفتند. در این بین برخی از مردم عادی هم به روی صحنه رفتند که مجری از آنها عذرخواهی کرد.مشایخی با بغضی در گلو، گفت: اولین بار است که یک شاگرد مورد تشویق بزرگان قرار می‌گیرد، افتخار می‌کنم همیشه شاگرد هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها