فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران به هرگونه تهدید عملی و تجاوز به ایران اسلامی بسیار سریع، قاطع، ویران‌کننده و فراگیر خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۶۵۲۸

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی مدت‌هاست که در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر است. وی خاطرنشان کرد: این افتخار بسیار بزرگی است که با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شکل گیرد.

حاجی‌زاده افزود: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما معتقدیم عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بیشتر به یک جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد، اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند، این کار می‌تواند تنها کار مثبت این رژیم جلاد و کودک‌کش در طول عمر منحوس خود باشد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی کردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌کنیم؛ چراکه فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را درهم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم.

وی با اشاره به سایر ره‌آوردهای حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: از سوی دیگر این اقدام صهیونیست‌ها، کلکسیون پرنده‌های غربی موجود در ایران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین اسکن ایگل، شدو، آر.کیو.170 و هواپیماهای F15 و F16 رژیم صهیونیستی را به دست فرزندان ملت شگفتی‌ساز ایران در نیروهای مسلح تکمیل خواهد کرد.

جنگ علیه ایران برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

در همین حال، رهبر حزب کادیما، حزب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی، ضمن هشدار درباره جنگ علیه ایران، آن ‌را برای اسرائیل فاجعه‌بار دانست. به گزارش مهر و به نقل از پایگاه روسیا الیوم، شائوول موفاز به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حمله علیه ایران هشدار داد.

وی افزود: اسرائیل در راستای یک اقدام شتابزده و غیرعقلانی حرکت می‌کند، اما تحرکات اسرائیل نمی‌تواند در برنامه هسته‌ای ایران تغییر استراتژیکی به وجود آورد.موفاز گفت: هرگونه اقدام نظامی علیه ایران ممکن است که برنامه هسته‌ای ایران را به مدت یک سال به تاخیر اندازد، اما ما را به سوی یک جنگ فاجعه‌بار می‌کشاند.

ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از مواضع جنگ‌طلبانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم افزود: امیدوارم که چنین جنگی رخ ندهد، زیرا عواقب آن فاجعه‌بار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها