معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اضافه شدن رشته علوم و معارف اسلامی برای دانش آموزان دبیرستانی به عنوان یکی از رشته های انتخابی برای ادامه تحصیل در مقطع متوسطه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۶۵۵

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ابراهیم سحرخیز گفت: دانش آموزان از سال تحصیلی آینده می توانند با توجه به نمونه برگ هدایت تحصیلی رشته علوم و معارف اسلامی را در کنار پنج رشته تحصیلی دیگر شامل ادبیات و علوم انسانی، ریاضی، علوم تجربی، فنی و حرفه ای و کار و دانش انتخاب کنند.

وی افزود: تاکنون رشته علوم و معارف اسلامی برای دانش آموزان در مدارس معارف اسلامی به صورت مجزا تدریس می شده است، اما از امسال اعلام کرده ایم که هر دانش آموزی اگر متقاضی تحصیل در این رشته بود، می تواند اقدام به ثبت نام در رشته علوم و معارف اسلامی در همان مدرسه کند.

به گفته سحرخیز، در گذشته مدارس معارف اسلامی شهید مطهری و یا صدرا رشته علوم و معارف اسلامی را را داشته اند، اما از سال تحصیلی جدید این امکان در تمامی مدارس متوسطه ایجاد شده است تا در صورت به حد نصاب رسیدن دانش اموزان متقاضی، ثبت نام در همان مدرسه صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها