حاجی‌زاده: موشک‌های سپاه همچون صاعقه بر سر دشمنان فرود خواهد آمد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر این ‌که پاسخ ما به هر تهدیدی، قاطع، کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود، گفت: در روز واقعه موشک‌های سپاه همچون صاعقه بر سر دشمنان فرود خواهد آمد.
کد خبر: ۴۸۶۰۸۷

به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، چهارشنبه گذشته در پایان رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) 7 با بیان این مطلب افزود: نمایش مقتدرانه و به‌کارگیری انواع موشک‌های پیشرفته و مدرن و به‌صحنه آوردن دستاوردها و تجهیزات نوظهور سپاه، نشان از ‌بی‌خاصیت بودن تحریم‌های 33 ساله نظامی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تشریح مراحل سه‌گانه رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) 7 و سامانه‌ها و تجهیزات به‌کارگیری شده در این رزمایش اظهار کرد: طی این رزمایش انواع موشک‌های دوربرد، میان‌برد و کوتاه‌برد از نقاط مختلف کشور به سمت اهداف از‌پیش‌تعیین شده در کویر ایران شلیک شد.

وی اظهار کرد: در این رزمایش ده‌ها فروند موشک از انواع شهاب 1، 2، 3 موشک خلیج‌فارس، فاتح 110، قیام، تندر و زلزال ‌شلیک و پایگاه نظامی شبیه‌سازی شده دشمنان فرامنطقه‌ای را به طور کامل نابود و منهدم کرد.فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود 35 پایگاه آمریکایی در اطراف ایران، گفت: این پایگاه‌ها همگی در تیررس موشک‌های ما هستند و با ایجاد پایگاه‌ها و استقرار موشک‌ها تدابیری اندیشیده‌ایم که در صورت هرگونه تجاوز احتمالی دشمن، در همان اولین دقایق، تمامی این پایگاه‌ها را کاملا منهدم کنیم.

حاجی‌زاده همچنین با بیان این ‌که شلیک موشک خلیج‌فارس به سمت هدف دریایی مشخص، آخرین مرحله از رزمایش پیامبر اعظم(ص) 7 بود، تاکید کرد: براساس گزارش دریافتی از نقطه هدف، موشک خلیج‌فارس به طور دقیق به هدف موردنظر اصابت و آن را منهدم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها