معاون وزیر اطلاعات: قرائن حاکی از شهادت امام موسی صدر است

معاون وزیر اطلاعات درباره سرنوشت امام موسی صدر گفت: اطلاعات درباره‌ امام موسی صدر ضدونقیض است و به دلیل این ‌که کسانی که در موضوع امام موسی صدر در لیبی مطلع بودند نابود شدند، اطلاعات میدانی وجود ندارد، اما قرائن حاکی از شهادت ایشان است.
کد خبر: ۴۵۳۰۶۸

به گزارش ایسنا، گرامی، دیروز در نشست مقدماتی اجلاس جوانان و بیداری اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره‌ فیلترینگ‌های انجام شده در فضای سایبری ایران گفت: آسیب‌های امنیتی بسیاری در فضای سایبری وجود دارد و ما مجبور هستیم برای محفوظ ماندن از این آسیب‌های امنیتی، محدودیت‌هایی را ایجاد کنیم. وی افزود: به طور مثال بتازگی 2 ویروس از سوی مسوولان دستگاه امنیتی شناسایی شده که با تلاش‌های شبانه‌روزی از ضربه زدن آنها به فضای سایبری ایران جلوگیری شد.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: ایران اولین و تنها کشوری است که توانسته از هجوم غرب و رژیم صهیونیستی در امان بماند. همچنین ایران در دنیای امروز گسترده‌تر شده و مرزهای فرهنگی‌اش توسعه پیدا کرده است. وی افزود: ایران در جنوب لبنان و عراق نیز حضور دارد. در واقع این مناطق به نوعی تحت تاثیر عملکرد و تفکر جمهوری اسلامی ایران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها