منطقه 16 قهرمان مسابقات فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولین بین محلات مناطق 22 گانه شهرداری تهران شد.
کد خبر: ۴۵۱۹۰۶

مسابقه فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولین که با شرایط خاص و مقررات منحصر به فردی ، از جمله حضور دروازه بان با قطع یک دست ، استفاده از عصا برای بازی و الزام قطع یک پا برای بازیکنان ، این رشته ورزشی را به نمایشی از  توانمندی جانبازان و معلولین و همت بلند  و  روحیه حماسی آنان تبدیل کرد.

مسابقات فوتبال معلولین و جانبازان محلات مناطق 22 گانه تهران  به صورت دوره ای  در ورزشگاه سهند به میزبانی شهرداری منطقه 16 برگزار شد و در پایان پس از برگزاری دوره‌های مقدماتی تیم منتخب منطقه 16 با کسب 6 امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات  شد و تیمهای منطقه یک و دوازده به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

حضور ورزشکاران رده‌های ملی در بین بازیکنان تیمهای منتخب مناطق از نکات قابل توجه و ارزشمند این مسابقات بود که موجب افزایش کیفیت این مسابقات نیز شد.

اسامی تیم منتخب  منطقه 16

1- محمد رستمی فر 2- مهدی ندافی  3- عمران عباسپور  4-اکبر حبیبی  5-علی ظفری  6-رامین رضازاده  7-سید جعفر سرپرست 8- علی محمدی  9-محمد عسگری 10 – محمد نانوائی  11- خلیل علی پور (سرپرست )
سرپرست فنی مسابقات محمد علی محمدی -  مسئول برگزاری مسابقات دلیری

در پایان مسابقات با حضور داورزنی مسئول هسته گزینش مناطق شهرداری (آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس ) ، تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی ، لواسانی مسئول هیئت ورزشی جانبازان و ایثارگران تهران و دیگر مدعوین  به تیم های برتر حکم ، مدال ، کاپ قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها