اعطای وام 5/1 میلیون تومانی به بازنشستگان

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و موظفان واجد شرایط خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۷۳۷

مجید نادری در این باره به مهر گفت: این تسهیلات که میزان آن بین 10 میلیون ریال تا 15 میلیون ریال است، به بازنشستگانی تعلق می‌گیرد که قبلا مطابق شرایط اعلام شده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت‌نام کرده و پس از قرعه‌کشی برای دریافت وام ضروری انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به حمایت و مساعدت‌های دولت درخصوص افزایش تسهیلات رفاهی برای بازنشستگان کشوری در سال جاری افزود: تمام تلاش و پیگیری‌های مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری درطول سال‌های اخیردر راستای افزایش رفاه و برخورداری بازنشستگان از بهترین خدمات و تسهیلات رفاهی بوده است تا از این طریق بخشی از مشکلات اقتصادی این قشر بزرگ جامعه مرتفع شود.

نادری تاکید کرد: در خصوص وام ضروری نیز تمامی اقدامات و هماهنگی لازم صورت گرفته و به بازنشستگانی که براساس قرعه‌کشی واجد شرایط دریافت وام ضروری شده‌اند از طریقSMS (پیامک) شماره حساب افتتاح شده در بانک ملی شعبه منتخب هنگام ثبت‌نام اطلاع داده شده تا آنها بتوانند با مراجعه به بانک عامل و ارائه اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، وام ضروری خود را دریافت کنند. به‌این منظور برای تمامی بازنشستگان و موظفان مزبور در بانک ملی حساب سپرده کوتاه مدت افتتاح شده است. معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: باز پرداخت اقساط 36ماهه خواهد بود و اقساط آن از تاریخ اول اسفند آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها