موافقت رئیس‌جمهور با استعفای احمدزاده کرمانی

روح‌الله احمدزاده کرمانی تنها پس از 8 ماه معاونت رئیس جمهوری و حضور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سمت خود استعفاء داد و رئیس‌جمهور با استعفای وی موافقت کرد.
کد خبر: ۴۵۰۵۲۱

به گزارش خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در حکمی سید حسن موسوی را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب و در نامه‌ای از خدمات احمدزاده کرمانی در این سازمان قدردانی کرد.

در حکم رئیس‌جمهور خطاب به احمدزاده آمده است: اکنون که به دلیل پاره‌ای مشکلات شخصی از مسوولیت «معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» استعفا داده‌اید، بدینوسیله از زحمات و خدمات ارزنده جنابعالی در دوران تصدی آن مسوولیت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

زمزمه‌های جدایی احمدزاده از سازمان میراث‌فرهنگی و استعفای وی ابتدا توسط خبرگزاری فارس منتشر شد و در اقدامی زودهنگام روابط‌عمومی این سازمان، موضوع را تکذیب کرد، اما روزنامه دولت مجددا خبر استعفای وی را منتشر کرد. روح‌الله احمدزاده کرمانی که ۲۹ اردیبهشت امسال با حکم محمود احمدی‌نژاد به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد و قبل از آن استاندار فارس بود.

وی با ورود به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۲ مدیر استانداری فارس را به عنوان معاون گردشگری و معاون سرمایه‌گذاری منصوب کرد اما طی یک ماه گذشته فشارهایی برای عزل این ۲ معاون به وی وارد شد.در پی این فشارها، حامد دهقانان؛ معاون گردشگری ۸ آذرماه و سید فرهاد سجادی نیز ۱۰ دی‌ماه استعفا کردند.به دنبال این فشارها احمدزاده کرمانی چندی پیش، نامه استعفای خود را به احمدی‌نژاد؛ رئیس‌جمهور تحویل داده و در محل کار خود نیز حضور نیافت. تا این‌که روز گذشته با استعفای او موافقت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها