زن میانسال در دادگاه خانواده گفت: شوهرم پاکستانی است و حدود 7 سال با او زندگی کرده‌ام ولی یک ماه است که او مرا رها کرده و به کشور خود بازگشته است. به گزارش فارس، زنی 45 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده‌ (ونک 2) دادخواست طلاق غیابی خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد. این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان این‌که شوهرم پاکستانی است، گفت: حدود 7 سال از زندگی‌ مشترک‌مان می‌گذرد و شوهرم حدود یک ماه است که مرا رها کرده و به کشورش رفته است.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۷

وی با اشاره به این‌که من ایرانی هستم و زمانی که شوهرم در ایران مسوول یک کار پروژه‌ای بود، با او آشنا شده و ازدواج کردیم، افزود: شوهرم در امارات به دلیل جرمی که مرتکب شده بود، بازداشت و بعد از مدتی آزاد شد؛ بعد از این قضیه دیگر خبری از او ندارم و اقوام می‌گویند که او به کشورش در پاکستان بازگشته است. زن بار دیگر در حضور قاضی مردانی اظهار کرد: تمام حق و حقوق و مهریه‌ام را می‌بخشم تا به صورت غیابی از شوهرم که یک ماه است از او بی‌خبرم، جدا شوم.

قاضی مردانی رئیس شعبه 271 مجتمع قضایی خانواده ونک بعد از شنیدن اظهارات زن پرونده را به داوری دادگاه فرستاد تا بعد از پاسخ داوری، تصمیم به طلاق به صورت غیابی گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها