قطار سیبری ،معجزه خنده،رسم جنگجو،کسوف،پروانه ها و بابای خوب، فیلم هایی هستند که در این ایام پخش می‌شوند

پخش 19 فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات آخر هفته

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پروانه‌ها»، «بابای خوب»، «معجزه خنده»، «صبح بخیر آقای سرکار»، «خرس مهتاب»، «کسوف»، «خوشبختی تصادفی»، «ای برادرکجایی»، «پلیس جسور»، «رسم جنگجو»، «حادثه شین جوکو»، «حقه»، «قصه داوودوقمری»، «قطار سیبری»، «کورلینگ»، «جک و لوبیای سحرآمیز»، «مسابقه موش‌ها» ، «هیولای باستانی»و «آمبولانس» پنجشنبه و جمعه مصادف با ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی(ع)، ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۸۴۴

شبکه یک

پروانه‌ها ـ ‌پنجشنبه ساعت 16

بابای خوب ـ پنجشنبه ساعت 22

معجزه خنده ـ جمعه ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «پروانه‌ها» به کارگردانی ناصر رفائی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور پنجشنبه 26 خرداد ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی پردیس افکاری و علی دهکردی درباره بیتا، دختر 17 ساله‌ای است که قصد دارد با خانواده‌اش به خارج از کشور بروند.آنها قبل از سفر او با دوستانش تلاش می‌کنند کمی تفریح کنند.

فیلم سینمایی «بابای خوب» به کارگردانی دنیس دوگان، هم پنجشنبه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.«سانی» مرد جوانی است که از دانشگاه حقوق فارغ‌التحصیل شده، ولی دست به هیچ کار مثبتی نمی‌زند.

فیلم سینمایی «معجزه خنده» نیز جمعه ساعت 16 از این شبکه پخش می‌شود.

اشکوری با تخصص خنده درمانی به ایران بازگشته و در یکی از بیمارستان‌های روانی تهران مشغول به کار می‌شود. او براین عقیده است که بیماران روانی را باید شاد نگه داشت تا آنها را بتوان به جامعه برگرداند.

شبکه 2

صبح بخیر آقای سرکار ـ پنجشنبه ساعت 30‌/‌17

خرس مهتاب ـ جمعه ساعت 30‌/‌17

کسوف ـ جمعه ساعت 23

فیلم تلویزیونی «صبح بخیر آقای سرکار» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه‌کنندگی محمد ناجی نیز پنجشنبه ساعت 30/17 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.رضا سربازی است که در پاسگاه ماسوله خدمت می‌کند. اوبرای تعطیلات عید آماده رفتن می‌شود، ولی فرمانده قبل ازمرخصی از او می‌خواهد سیروس را که با یک دلال برنج خارجی، درگیرشده است، دستگیرکند و سپس به مرخصی برود.

انیمیشن «خرس مهتاب» هم جمعه ساعت 30/17 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم انیمیشن که برای کودکان تهیه شده داستان خلبان تازه کاری است که هواپیمایش آسیب دیده و با ماه تصادف می‌کند و باعث به زمین افتادن آن می‌شود.

فیلم تلویزیونی «کسوف» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل هم جمعه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم، داستان یک کودک ربایی ساختگی است که با اشاره پدر خوانده یک کودک (امیرحسین صدیق شریف) و توسط پرستارکودک (بهنازجعفری) به منظور اخاذی از مادرکودک صورت می‌گیرد.

شبکه 3

خوشبختی تصادفی ـ پنجشنبه ساعت 30/11

ای برادر کجایی ـ پنجشنبه ساعت 15

پلیس جسور ـ پنجشنبه ساعت 19

رسم جنگجو ـ پنجشنبه ساعت 30/23

حادثه شین جوکو ـ جمعه ساعت 11

حقه ـ جمعه ساعت 15

پنجشنبه 26 خرداد ماه ساعت 30/11 فیلم سینمایی «خوشبختی تصادفی» به کارگردانی زویا اختر از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ای برادر کجایی» به کارگردانی برادران کوئن پنجشنبه ساعت 15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

3 زندانی سابقه‌دار هنگام کار اجباری موفق به فرار می‌شوند. آنها به هم زنجیر شده‌اند و تصمیم دارند به محل مخفی پول‌هایی بروند ،جایی که یکی از آنها از خودروی حمل پول برداشته است.

همچنین فیلم سینمایی «پلیس جسور» به کارگردانی ژرژ لوتز پنجشنبه ساعت 19 از این شبکه پخش می‌شود.پس از ربوده شدن دختر یک پلیس، او وارد عمل می‌شود و با گروهی پلیس فاسد درگیر می شود

فیلم سینمایی «رسم جنگجو» هم پنجشنبه 26 خرداد ساعت 30/23 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.رسم جنگجو داستان جنگجویی از کشورهای خاوردور است که در قبیله‌ای زندگی می‌کند که دائما با یک قبیله دیگر درگیر جنگ است.

فیلم سینمایی «حادثه شین جوکو» با بازی جکی چان هم جمعه ساعت 11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «حقه» جمعه ساعت 15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد کلیفور یروینگ نویسنده‌ای است که به خاطر عدم فروش آخرین کتابش در معرض ورشکستگی قراردارد.

شبکه 4

قصه داوود و قمری ـ پنجشنبه ساعت 30/15

قطار سیبری ـ پنجشنبه ساعت 45/20

کورلینگ ـ ساعت 30/2

فیلم تلویزیونی «قصه داوود و قمری» به کارگردانی آیدا پناهنده هم پنجشنبه ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «قطارسیبری» به کارگردانی برد اندرسون نیز پنجشنبه ساعت 45/20 از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.داستان فیلم در مورد زوجی است که طی سفرشان با قطار از چین به مسکو با 2 مرد مرموز آشنا می‌شوند و در طول این سفر قتل‌هایی به همراه اتفاقات وحشتناکی می‌افتد.

فیلم سینمایی «کورلینگ» به کارگردانی دنیس کوته هم جمعه ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم درمورد مردی به نام ژولی ون است که با دختر نوجوانش زندگی می‌کند.

شبکه تهران

جک و لوبیای سحرآمیز ـ پنجشنبه ساعت 9 صبح

مسابقه موش‌ها ـ پنجشنبه ساعت 30/13

هیولای باستانی ـ جمعه ساعت 30/13

فیلم سینمایی «جک و لوبیای سحرآمیز » به کارگردانی گری تانیسلیف پنجشنبه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

جک به همراه مادرش در فقر زندگی می‌کند. او برخلاف دیگر همکلاسی‌هایش که داستان فانتزی از زندگی خود دارند و کتابی شده است، کتاب داستانی از ماجراهای زندگی خود ندارد. فیلم سینمایی «مسابقه موش‌ها» به کارگردانی جری زوکر پنجشنبه ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.عده‌ای از مسافرین یک هتل برای مسابقه‌ای دعوت می‌شوند که در صورت برنده شدن جایزه‌ای معادل یک میلیون دلار نصیبشان خواهد شد. فیلم سینمایی «هیولای باستانی» هم جمعه ساعت 30/13 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.در سال 1975 در شهر کشمیر هند در نزدیکی مرز پاکستان آنیل باچان یک زمین‌شناس هندی ناخن یک موجود ما قبل تاریخ را پیدا می‌کند. در دوران معاصر لیندا دختر وی از مقامات تایلندی می‌خواهد تا بودجه‌ای در اختیارش بگذارند تا وی بتواند روی بقایای موجودات ما قبل تاریخ تحقیق کند.

سیمای استان‌ها

آمبولانس ـ جمعه ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «آمبولانس» به کارگردانی اکبر منصورفلاح و با بازی جهانبخش سلطانی و محمد الهی، هم جمعه ساعت 30/13 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.آقای نجاتی به دلیل مشکلات مالی با اتومبیل قدیمی خود، مسافرکشی می‌کند. او برای تامین مخارج جهیزیه دخترش تصمیم می‌گیرد، اتومبیلش را تبدیل به آمبولانس مرده کشی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها