فرهنگیان تهرانی امسال صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای طرح‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان گفت: طرح ساخت مسکن مهر ویژه فرهنگیان از بهترین برنامه‌ها برای تأمین مسکن این قشر است.
کد خبر: ۴۰۸۸۸۸

 مجید کیانپور دبیر ستاد مسکن مهر استان با اشاره به بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستانهای پاکدشت، دماوند، ورامین، اسلامشهر و رباط کریم به واحد مرکزی خبر گفت: همه فرهنگیان متقاضی مسکن استان تهران تا پایان دی امسال صاحب خانه می‌شوند.

وی از واگذاری مسکن مهر به فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان در شهر ورامین خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ماه 400 واحد مسکن مهر در پیشوای ورامین در اختیار متقاضیان فرهنگی قرار می‌گیرد.

کیان پور تاکید کرد: در سالی که مزین به نام «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب شده است، اجرای طرح مسکن مهر برای فاقدان مسکن استان و بهره‌برداری از آنها تا پایان سال‌ جاری باید در الویت باشد.

مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: روند پیشرفت و کیفیت طرح مسکن مهر در تمامی شهرهای استان به نحو مطلوب در حال انجام است و موانع و مشکلات نیز با هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی، برطرف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها