معرفی برنامه های نمایشی شبکه 4 در تابستان

مدیر گروه نمایش و فیلم شبکه 4 از پخش برنامه‌های متنوع این گروه در ایام تابستان از جمله مسابقه سینمایی، تله‌تئاتر «نرجس خاتون»، «مجله هنری چشم» و... خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۶۳۷

رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه نمایش و فیلم شبکه 4 درباره برنامه‌های این گروه در ایام تابستان به مهر گفت: در این ایام پخش برنامه «مجله تخصصی تئاتر» ادامه خواهد داشت. این برنامه روزهای شنبه پخش و روزهای سه‌شنبه تکرار می‌شود. این برنامه ضمن اطلاع‌رسانی رویدادهای تئاتر سعی دارد با نگاه نقادی به مسائل روز تئاتر نگاه کند. گرچه این برنامه بازوی کمکی هنر تئاتر است، اما رویکرد برنامه نقد سازنده است.

وی تصریح کرد:‌ پخش برنامه «مجله هنری چشم» هم از اواسط تیرماه آغاز می‌شود. این برنامه به تمام رویدادهای هنری به غیر از تئاتر می‌پردازد. البته خبرهای تئاتر اطلاع‌رسانی می‌شود، اما به صورت تخصصی به مسائلی که هنرهای مختلف با آن روبه‌رو هستند،می‌پردازیم.

مدیر گروه نمایش و فیلم شبکه 4 درباره این ‌که آیا برنامه «مجله هنری چشم» فقط رویکرد اطلاع‌رسانی دارد و قصد جریان‌سازی ندارد، توضیح داد: نه، فقط اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم، بلکه جریان‌سازی یکی از اهداف اصلی این برنامه محسوب می‌شود و موضوع‌های مختلف هنری را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

سیفی‌آزاد با اشاره به پخش مسابقه سینمایی در ایام تابستان گفت: این مسابقه سینمایی از شنبه تا چهارشنبه به صورت تلفنی خواهد بود و برندگان در فینال به صورت عملی با یکدیگر رقابت می‌کنند. تهیه‌کننده این مسابقه هم حسین مروی است.

وی درباره تله‌فیلم‌ها و تئاترهای تلویزیونی که برای ایام تابستان تهیه شده، افزود: یک مجموعه تله‌تئاتر به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی آماده کرده‌ایم که از دیشب پخش آن شروع شده است. همچنین تعدادی تله‌فیلم تهیه کرده‌ایم که به مرور در این ایام روی آنتن شبکه 4 می‌رود.

مدیر گروه نمایش و فیلم شبکه 4 خاطرنشان کرد: فیلم‌های «انتهای بزرگراه» فرزاد موتمن، «مرخصی‌کوتاه» ابوالفضل جلیلی، «از آغاز تا آغاز» مهدی گلستانه، «جاده دوطرفه» یلدا جبلی و «جنایات و مکافات» عباس رافعی تابستان ام سال پخش می‌شوند.

تله‌تئاترهای «نرجس خاتون» به کارگردانی رضا گوران، به نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی نیما دهقان و «روابط سودجویان» ساخته روزبه معصومی و تهیه‌کنندگی شهرام ریحانی معطر روی آنتن شبکه 4 می‌رود.

سیفی‌آزاد افزود: مجله سینمای دینی هم در ایام ماه رمضان هر روز از شبکه 4 روی آنتن می‌رود. پخش این برنامه بعد از ماه رمضان به صورت هفتگی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها