سرقت شارژ تلفن همراه با تقلید صدای زنانه

مردی که با تقلید صدای زنانه و وعده ارتباط پنهانی شارژ تلفن همراه می‌گرفت از سوی ماموران پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۸۶۰۱

به گزارش ایسنا، سرهنگ گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز در این باره گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این ‌که فردی با دادن وعده ارتباط پنهانی و دوستی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ادامه کلاهبرداری از این طریق، گروهی از افسران پلیس آگاهی با جمع‌آوری اطلاعات اولیه و انجام تحقیقات نامحسوس و با توجه به اظهارات مالباختگان محل سکونت این کلاهبردار را شناسایی کردند.

گل صباحی گفت: پس از شناسایی محل اختفای متهم ماموران پلیس آگاهی با تعقیب و مراقبت پس از اطمینان از حضور متهم در منزلش با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود اعتراف کرده و درخصوص نحوه کلاهبرداری‌ها اذعان کرد که پس از خرید خطوط تلفن همراه با اسامی جعلی و با تقلید صدای زنانه تقریبا مدت 4 ماه است روزانه با بیش از 150 نفر ارتباط تلفنی برقرار کرده و با دادن وعده ارتباط پنهانی و دوستی با آنان در قبال دریافت شارژ تلفن همراه تاکنون روزانه مبلغی در حدود 20 تا 150 هزار تومان به این شیوه کلاهبرداری می‌کند.

گل صباحی خاطرنشان کرد: متهم شارژهای دریافت شده را از طریق همسرش به دوستان و آشنایان می‌فروخته و در بازرسی از منزل وی 30 خط تلفن نیز کشف و ضبط شد.

وی افزود: با دستور قضایی، زوج متهم به اتهام کلاهبرداری در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند تا در ارتباط با سوابق کیفری و دیگر اقدام مجرمانه متهمان تحقیقات لازم انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها