تامین مسکن 90 درصد کارمندان انتقالی از تهران

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: حدود 90 درصد مسکن کارکنان انتقالی از تهران به شهرستان‌ها تامین شد که برای تحقق این مهم دوره یک سال انتظار پیش‌بینی شده بود. احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: آخرین آمارها نشان می‌دهد که نزدیک به 90 درصد افراد متقاضی عزیمت به خارج از تهران از واحدهای مسکونی لازم برخوردار شده‌اند و این روند تداوم دارد.وی خاطرنشان کرد: در مجموع 6500 نفر برای انتقال به خارج از تهران ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون 5700 نفر از واحدهای مسکونی مربوطه برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۴۰۷۲۵۰

پیش از این اخباری مبنی بر ثبت‌نام افزون بر 15 هزار نفر از کارکنان دولتی در استان تهران برای خروج از این استان منتشر شده بود.مهرآبادی اضافه کرد: وزارت مسکن و شهرسازی برای اجرای طرح انتقال کارکنان از مرکز، تدارک لازم را دیده و هر تعدادی که از تهران خارج شوند، مشکل مسکن نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن وابسته به وزارت مسکن و شهرسازی در مناطقی که محدودیت یا با نبود اراضی دولتی مواجه باشد، اقدام به خریداری زمین می‌نماید تا بتواند زمینه تحقق اهداف برنامه دولت در چارچوب طرح مسکن مهر را فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها