شکارچی «سفید برفی»

کریس همسورث، بازیگر درام تاریخی و فانتزی «تور»، یکی از 2 نقش اصلی فانتزی افسانه‌ای و کلاسیک سفید برفی را بازی می‌کند. او برای بازی در نقش جوان شکارچی نسخه جدید و زنده قصه قدیمی سفید برفی به نام «سفید برفی و شکارچی» انتخاب شده است. کریستین استوارت، بازیگر مجموعه فیلم موفق و نوجوانانه «گرگ و میش» هم در این فیلم، نقش سفید برفی را ایفا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۴۷۴۶

خط اصلی قصه فیلم اختصاص به بخش مهمی از قصه سفید برفی دارد که طی آن، مرد شکارچی باید به دستور ملکه بدجنس (با بازی شارلیز ترون)‌ سفید برفی را در دل جنگل به قتل برساند. ولی شکارچی به جای کشتن سفید برفی، او را در جنگل رها می‌کند و پس از بازگشت به دروغ می‌گوید سفید برفی را به قتل رسانده است.

همسورث که کار بازیگری را از سال 2002 شروع کرد، با بازی در فیلم‌هایی مثل «پیشتازان فضا» و «سقوط سرخ» توانست هنر بازیگری خود را نشان دهد. اولین فیلم مهم او که در آن نقش اول را داشت، درام حماسی و تاریخی تور بود که 2 هفته قبل روی پرده سینماها رفت.

این فیلم در 3 روز اول نمایش 67 میلیون دلار فروش کرد و صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد. فروش کلی فیلم طی 2 هفته اول در آمریکا با بالای 100 میلیون دلار رسیده است. موفقیت مالی این فیلم در جدول گیشه نمایش، همسورث را به یک بازیگر مطرح درجه‌یک تبدیل کرده و او با پیشنهادهای زیاد سینمایی روبه‌رو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها