مدیر انتشارات و مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت از انتشار 40 جلد کتاب با موضوع دفاع‌مقدس برای گروه سنی بزرگسالان در سالروز فتح خرمشهر خبر داد. احمد عطائی، مدیر انتشارات و مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در گفت‌وگو با فارس درخصوص اهم فعالیت‌های این انتشارات در سال جاری، اظهار کرد: 20 عنوان کتاب موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در سال 89 زیر چاپ بود که در سال جاری منتشر و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به مخاطبان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۵۲۰

وی با بیان این‌که این انتشارات در سال جاری 40 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس برای گروه سنی بزرگسالان منتشر و روانه بازار نشر می‌کند، اضافه کرد: در سال جاری 30 جلد کتاب با موضوع دفاع‌ مقدس تحت عنوان «پابه‎پای شهدا» و 10 جلد کتاب با همین موضوع با عنوان «شهدا زنده‌اند» منتشر و یکجا در 3 خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر به مخاطبان عرضه خواهد شد.

عطائی درخصوص کتاب «سیره سیاسی حضرت امام خمینی(ره)»، ادامه داد: ویراستاری این کتاب در 14 جلد به پایان رسیده که پس از طی مراحلی برای اخذ مجوز نشر به موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل(ره) ارائه و در سال جاری منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

وی ضمن اشاره به کتاب 10 جلدی «قصه‌های زندگی» عنوان کرد: این مؤسسه در سال جاری 20 جلد کتاب با عنوان «قصه‌های شنیدنی برای بچه‌های خوب» با موضوع دفاع مقدس و گروه سنی نوجوانان منتشر خواهد کرد، البته یک جلد از این کتاب با عنوان «قلک شکسته» در سال گذشته منتشر شد و 19 جلد آن در سال جاری منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها