روح‌الامینی: سران فتنه بازیچه آمریکا و اسرائیل هستند

دبیرکل حزب توسعه و عدالت با اشاره به درخواست عمومی برای برخورد با سران فتنه گفت: برای کسانی که تاکنون سکوت کرده و مواضع خود را روشن نکرده‌اند دیگر خیلی دیر شده است. عبدالحسین روح‌الامینی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به اغتشاشات روز 25 بهمن ادامه داد: این افراد تلاش کردند همه دستاوردهایی که امام و شهیدان برای آن جانفشانی کردند و ملت ایران نیز برای آن خون دل خورده‌ بودند را به نابودی بکشانند. روح‌الامینی در عین حال گفت: البته باید بدانیم که سران فتنه چیزی جز آلت دست و بازیچه آمریکا و اسرائیل نیستند و حتی آمریکا و اسرائیل از آنها نیز عبور کرده‌اند.
کد خبر: ۳۸۶۸۱۰

وی ادامه داد: اینها دنبال براندازی نظام هستند، ولی مردم غیرتمند و انقلاب با تمام وجود در مقابل کسانی که می‌خواهند حیثیت نظام را مخدوش کنند، می‌ایستند.

روح‌الامینی موسوی و کروبی را نوچه‌هایی در دست استکبار انگلیس، اسرائیل و آمریکا خواند و گفت: مسوولان پیام مردم را برای برخورد با فتنه‌گران بشنوند و از جسارت‌های این افراد جلوگیری کنند. کسانی هم که تاکنون سکوت کرده بودند تا حجت برایشان تمام شود دیگر فضا کاملا مشخص شده و شاید هم برای آنها خیلی دیر شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها