در راهپیمایی مردم تهران بعداز نماز جمعه

نمازگزاران تهرانی خواستار اعدام سران فتنه شدند

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی خواستار اعدام سران فتنه شدند.
کد خبر: ۳۸۶۲۲۱

به گزارش ایرنا، نمازگزاران در این راهپیمایی که از مصلی نماز جمعه در دانشگاه تهران آغاز و در میدان انقلاب به پایان رسید، شعارهایی همچون مرگ بر کروبی، مرگ بر موسوی ، مرگ بر خاتمی، قسم به خون حسین می کشمیت میرحسین ، دانشجوی شهیدم راهت ادامه دارد، تا پای جان حامی انقلابیم سر دادند.

در یکی از این پلاکاردها با استفاده از تصاویر سریال مختارنامه و نرم افزاراهای رایانه ای، چهره میرحسین موسوی یکی از سران فتنه در قامت «شمر بن ذی الجوشن» به تصویر کشیده شده بود و سید محمد خاتمی و مهدی کروبی نیز در این تصویر به صورت لشکریان «عمربن سعد» در واقعه عاشورا درآمده بودند.

همچنین در یکی دیگر از این پلاکاردها تصویری از هاشمی رفسنجانی در حالی که گریه می کرد، به نمایش درآمده بود و زیر آن نوشته شده بود «گریه شمع از برای ماتم پروانه نیست- صبح نزدیک است و در فکر شب تار خود است».

این گزارش می افزاید: «برخورد قاطعانه با مزدور بیگانه» ، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» ، «ای رهبر بت شکن - بت نفاق بشکن» ، «صبر ملت تمام است این آخرین پیام است» و «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» از دیگر پلاکاردهایی بود که نمازگزاران نماز جمعه تهران در دست داشتند.

همچنین برخی نشریات مانند روزنامه تهران امروز، حیات، بامداد و یالثارات با انتشار ویژه نامه هایی برای نماز جمعه امروز، به تحلیل اقدمات فتنه گران و سران فتنه در طول یک سال گذشته و وابستگی آنها به آمریکا، انگلیس و اسراییل پرداخته بودند که مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفت.

راهپیمایی کنندگان همچنین با در دست داشتن نوشتارهایی که بر روی آنها نوشته شده است «منافق کهنه کار اعدام باید گردد» ، «صبر مردم تمام است این آخرین پیام است» و «موسوی و خاتمی و کروبی اعدام باید گردند» به سمت میدان انقلاب در حرکت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها