
به گزارش فارس، یوسف رشیدی با بیان این که خودروهای داخل استاندارد یورو 2 دارند در حالی که استاندارد خودروها در کشورهای پیشرفته یورو 5 است، افزود: در بسیاری از شهرهای دنیا سرانه مالکیت خودرو بالاتر از تهران است اما با توجه به کیفیت و تکنولوژی بالای خودروها، میزان تولید آلایندگی آنها بسیار پایین است و خودروهای فرسوده به هیچ وجه اجازه تردد در آن شهرها را ندارند، ضمن اینکه حمل و نقل عمومی به حدی توسعه یافته که مردم خود ترجیح میدهند به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
رشیدی تصریح کرد: متاسفانه در تهران ضمن پایین بودن تکنولوژی ساخت،نسبت به معاینه فنی خودروها، سختگیرانه عمل نمیشود به طوری که اکنون بسیاری از خودروهایی که در شهر تردد میکنند فاقد مبدل کاتالیستی هستند و میزان تولید آلایندگی آنها زیاد است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
بهمناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس رادیو گفتوگو با مهدی شهابتالی، مدیر این شبکه گفتوگو کردیم
در گفتوگوی اختصاصی خبرنگار روزنامه «جامجم» در بیروت با حسن عزالدین، عضو بلندپایه حزبالله و نماینده پارلمان لبنان مطرح شد