نمایندگان اجنه‌ها‌ 380 میلیون تومان کلاهبرداری کردند

زن و مردی که با شیوه رمالی و دعانویسی از یک خانواده، 380 میلیون تومان کلاهبرداری کردند؛ توسط ماموران پلیس آگاهی مازندران شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش ایسنا، در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان ساری، مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط زن و شوهری رمال و دعانویس، ماموران وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۳۸۵۶۸۴

مالباخته در اظهارات خود به پلیس گفت که دو نفر به نام‌های ارشاک و فاطمه که خود را به عنوان نماینده یکی از علما و مرتبط با ملائکه و جن‌ها معرفی کرده بودند، پس از مدت زیادی رفت و آمد به منزل ما و جلب اعتماد خانواده‌ام با آشنایی کامل از ویژگی‌های روحی، رفتاری و اعتقادی من و همسرم و شناسایی اموال منقول و غیرمنقول به بهانه‌های مختلف از جمله حل مشکل روحی فرزندانم و دریافت خمس و زکات در سه مرحله مجموعا 380 میلیون تومان کلاهبرداری کردند.

بر پایه این گزارش، ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انتظامی با شناسایی این افراد و مخفیگاه آنان، با هماهنگی مقام قضایی هر دو متهم را دستگیر کردند.

درادامه، متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس و تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف و اظهار کردند که صرفا از همین خانواده کلاهبرداری کرده و مبالغ دریافتی را برای خرید آپارتمان، زمین، املاک و هزینه‌های شخصی صرف کرده‌اند. متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستور مقام قضایی با قرار 400 میلیون تومان وثیقه روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها