با حمایت دولت خدمتگذار در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 8 خانه مهر بصورت همزمان در استان های کشور ویژه بازنشستگان کشوری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۸۵۳۵۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این باره گفت: بهره برداری از پروژه های دولت در ایام مبارک دهه فجر نمایانگر گوشه ای از خودباوری و توانمندی های خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و صندوق بازنشستگی کشوری نیز افتخار دارد همزمان با آغاز سی و سومین بهار انقلاب اسلامی جدیدترین اقدامات خود را به بازنشستگان ارایه دهد.

وی افزود: بهره برداری از 8 خانه مهر نیز در همین راستا قرار دارد و این هدیه انقلاب اسلامی ، به بازنشستگان کشوری تقدیم می شود.

عطاریان اظهار داشت: وزارت رفاه و تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه استمرار حمایت های دولت، همزمان با دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری بالغ بر 35 میلیارد ریال دراستان های آذربایجان شرقی ، هرمزگان ، کرمان ، خراسان رضوی، زنجان، فارس و کهگیلویه وبویراحمد 8 خانه مهر را برای بازنشستگان این استان ها بهره برداری نمود.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، با بهره برداری از این تعداد خانه مهرجمعیتی نزدیک به 350 هزار نفر از بازنشستگان کشوری در سراسر کشور می توانند ازامکانات ارزشمند آن بهره مند گردند.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل و امور فرهنگی اجتماعی بازنشستگان از جمله رویکرد های جدید صندوق بازنشستگی کشوری به شمارمی آید، افزود: تلاش داریم برای سال آینده برنامه ها و تولیدات فرهنگی متناسب با نیازهای بازنشستگان را افزایش دهیم و در این زمینه خوشبختانه با حمایت همه جانبه دولت، تاکنون برنامه های مختلفی به اجرا درآمده است که دراین زمینه می توان به اعزام بیش از 80 هزار بازنشسته به سفرهای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها