آشوری در گفت و گو با جام جم آنلاین:

22 بهمن هر ساله خنثی کننده توطئه ها علیه ایران اسلامی است

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تاثیر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن گفت:22 بهمن هر ساله خنثی کننده توطئه ها علیه ایران اسلامی بوده است.
کد خبر: ۳۸۴۷۱۱

محمد آشوری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین حضور پر شور مردم در راه پیمایی 22 بهمن را میثاق مجدد با ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه های امام (ره) و بیعت دوباره با رهبری معظم انقلاب دانست و گفت: بدون شک ملت ایران، فردا در جای جای کشور، صحنه های شکوهمندی از حضور را به نمایش جهانیان خواهند گذاشت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: چشم ملت های آزادیخواه جهان، معطوف به حرکت انقلابی ملت ایران است و مردم غیور هرمزگان، دوشادوش ملت بزرگ ایران، در جوار آب های خلیج همیشه فارس، هم پیمانی خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدای انقلاب و اسلام به اثبات می رسانند.

نماینده مردم بند عباس با اشاره به بیان شیوای رهبر معظم انقلاب در خصوص عظمت راه پیمایی این روز، عنوان کرد: هر 22 بهمن و هرحضور میلیونی مردم ایران، یک پیروزی بزرگ و فتح یک قله جدید است و نمایندگان استان در خانه ملت نیز، دوشادوش مردم مومن و پر شور هرمزگان در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها