بررسی عملکرد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما

کارشناسان و مدیران معاونت برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیما، طی جلسه‌ای با حضور دکتر حسن خجسته به مرور عملکرد دو ساله این معاونت و بررسی روند ارتقای جایگاه و نقش آن در تدوین، تبیین و پیگیری استراتژی‌های صدا و سیما پرداختند. در این جلسه که دیروز در سالن کوثر برگزار شد، خجسته معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان طی سخنانی با تاکید بر دستیابی معاونت به موفقیت‌های قابل توجه در دو سال اخیر، عزیمت از هر مرحله به مرحله بعدی را مستلزم پذیرش هزینه‌ها و چالش‌های جدی‌تر دانست و خاطرنشان کرد: از آنجا که تاکید بر تحول بنیانی و یکباره در سازمان‌های بزرگ آسیب‌ساز و مقاومت‌آفرین است باید تحول تدریجی را برای تحقق مرحله به مرحله تحولات بنیادی در دستور کار قرار داد و دنبال کرد.
کد خبر: ۳۶۹۸۸۲

وی افزود: معاونت برنامه‌ریزی و نظارت با این رویکرد موفق به ارتقای زمینه‌های استقبال از تصمیمات و پیشنهادهای خود شده و ضمانت اجرای مصوبات معاونت روز به روز در حال افزایش است.

خجسته خاطرنشان کرد: در کنار نظارت بعد از تولید که بخشی از وظایف مهم معاونت را تشکیل می‌دهد، نظریه‌پردازی و مدل‌سازی به منظور تحقق نظارت تکوینی و ایجاد اشراف کامل بر عملکردهای تولیدی، مدیریتی و فکری در اولویت کار این معاونت قرار دارد و از این طریق می‌کوشیم تا وظیفه خود را به طور کامل و موثر انجام دهیم و ضمانت اجرایی تصمیمات و مصوبات را تبدیل به پیوست ذاتی کار خود کنیم.

خجسته همچنین با تشکر از تلاش کارشناسان حوزه‌های مختلف معاونت برنامه‌ریزی و نظارت برای مشارکت در تدوین و تعقیب استراتژی این معاونت اظهار امیدواری کرد، روند فعلی ظرف 3 سال آینده به وقوع تدریجی تحول بزرگ و نهایی در صدا و سیما منجر شود. در ادامه جلسه پرسش‌هایی در زمینه‌های سازمانی، اداری و فکری از سوی حاضران مطرح و پاسخ‌های لازم از سوی مدیران حوزه‌های مختلف معاونت برنامه‌ریزی و نظارت ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها