مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشجو

آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رویدادهای ملی و بین ‌المللی ورزش دانشجویان با حضور وزیر علوم و رئیس سازمان تربیت ‌بدنی نهم آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۳۴۱

به گزارش مهر، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری رویدادهای ملی و سراسری ورزش دانشجویی کشور به همراه قهرمانان و مدال آوران حاضر در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و آسیا مراسمی را با حضور مسئولین عالی رتبه دانشگاهی و ورزشی کشور برگزار می‌کند.

این مراسم با حضور کامران دانشجو وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به همراه علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی، علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک روز سه شنبه نهم آذرماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

تیم‌های ملی ورزش های دانشگاهی کشور در سال جاری در رقابت‌های  مختلف آسیایی و جهانی شرکت کردند که حاصل تلاش این تیم‌ها کسب 40 مدال رنگارنگ بوده است. در این مراسم از مدال آوران، مربیان و سرپرستان تیم‌هایی چون کشتی، تکواندو، تیراندازی، کاراته، تیراندازی باکمان تقدیر خواهد شد.

همچنین در کنار این مراسم از مسئولین برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در سال جاری نیز تقدیر می‌شود. این مراسم روز سه شنبه نهم آذرماه ساعت 10 صبح در تالار شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها