شایانفر خبر داد:

لغو شرط تعداد افراد خانوار برای بیمه شدن

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه خدمات درمانی با اشاره به لغو شرط تعداد افراد خانوار برای بیمه‌شدن گفت: تاکنون 2 میلیون و 700 هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند و از این پس نیز تعداد افراد خانوار و بیماری مانعی برای بیمه شدن افراد متقاضی نیست.
کد خبر: ۳۶۴۱۰۲

جمشید شایانفر در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اجرای بیمه درمان ایرانیان از اواخر سال 87 ، افزود: دولت 50 درصد نرخ حق بیمه مصوب آن سال را برای بیمه درمان ایرانیان برای همه افراد متقبل شد و به سازمان پرداخت کرد؛ به این ترتیب متقاضیان بیمه درمان ایرانیان صرفا 50 درصد مابقی حق بیمه را پرداخت می‌کنند.

به گفته وی متقاضیانی که توان پرداخت این 50 درصد را ندارند، می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) و میزانی که کمیته امداد تعیین می‌کند، از تخفیف دوباره برخوردار شوند.

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه خدمات درمانی با بیان این‌که حق بیمه ایرانیان 8000 تومان به ازای هر فرد در ماه است که 4000 تومان آن را دولت تقبل کرده است، تصریح کرد: به این ترتیب طی یک سال 48 هزار تومان از حق بیمه را دولت و برابر این مبلغ را فرد متقاضی بیمه پرداخت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها