مصطفی محمد‌نجار در نامه‌های جداگانه‌ای به استانداران فارس‌، خوزستان و کرمان، تغییر در تقسیمات کشوری این استان‌ها را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۳۴۶۱۴۶

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نامه ‌مصطفی محمد‌نجار به استاندار فارس آمده است‌: با توجه به تصویب نامه کمیسیون سیاسی دفاعی هیات دولت روستای ده پاگا مرکز بخش همایجان از توابع شهرستان سپیدان پس از ادغام با روستاهای عباس آباد (قلعه عباس)‌، دم قنات‌، ده بید‌، و تیس آباد (‌قلعه تیس خانی) از توابع همین بخش به عنوان شهر شناخته می‌شود.

در این نامه با اشاره به تصویب‌نامه کمیسیون سیاسی دفاعی هیات دولت تاسیس شهرداری در شهر جنت مکان و ده پاگا را در صورت تحقق موارد مربوط به دستورالعمل تاسیس شهرداری بلامانع اعلام کرده است.

وزیر کشور همچنین با ارسال نامه‌ای به استاندار خوزستان شناخت روستای جنت مکان از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند بعنوان شهر جنت مکان ابلاغ کرد‌.

‌محمد‌نجار در این نامه با اشاره به تصویب نامه کمیسیون سیاسی دفاعی دولت تاسیس شهرداری در شهر جنت مکان را در صورت تحقق موارد مربوط به دستورالعمل تاسیس شهرداری بلامانع اعلام کرده است.

وزیر کشور با ارسال نامه‌‌ای به اسماعیل نجار استاندار کرمان‌، شناخت روستای دوساری مرکز دهستان جهاد‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد را به عنوان شهر دوساری ابلاغ کرد‌.

محمد‌نجار در این نامه با اشاره به تصویب نامه کمیسیون سیاسی دفاعی هیات دولت، تاسیس شهرداری در شهر دوساری را در صورت تحقق موارد مربوط به دستورالعمل تاسیس شهرداری بلامانع اعلام کرده است.

وزیر کشور در این نامه‌ها از استانداران خواسته است شروع به کار شهرداری شهرهای ذکر شده را بر اساس قوانین و مقررات مربوطه به اداره کل امور شوراها و شهرداری‌ها اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها