روح مقتول از من خواست راز جنایت را فاش کنم

سارق مسلحی که تاکنون 18 سال از زندگی خود را پشت میله های زندان سپری کرده است ، در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران پرده از راز یک جنایت برداشت.
کد خبر: ۳۳۵۳۴
به گزارش خبرنگار ما، با ارائه چندین فقره شکایت مردمی در دادسرای جنایی تهران مبنی بر سرقت مسلحانه از چند درمانگاه و شلیک چند تیر هوایی توسط سارق ، موضوع برای پیگیری و تحقیق به دستور بازپرس رضایی به اداره اول پلیس آگاهی ارجاع شد. به دنبال ردپای سارق ماموران با پیگیری ماجرا متوجه شدند این سرقتها توسط مجرم سابقه داری به نام مسعود - ی صورت گرفته و نامبرده از مدتی پیش تحت تعقیب پلیس قرار داشته است . وی علاوه بر سرقت از چند درمانگاه ، در چندین مرحله ودر چند معدن اطراف تهران ، حقوق کارگران را نیز سرقت کرده است.

محاصره و دستگیری

گزارش حاکی است ، با پیگیری این پرونده ، ردپای سارق در منطقه شهریار شناسایی شد و مسعود ی هنگامی که در خواب بود، توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از خانه او، یک قبضه اسلحه کمری به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط شد.

اعتراف به 18فقره سرقت مسلحانه

با انتقال متهم به پلیس آگاهی ، وی به 18فقره سرقت مسلحانه در تهران و شهرهای اقماری اعتراف کرد که مالباختگان با حضور در محل ، او را شناسایی کردند. متهم در اظهارات خود گفت : 28سال دارم که 18سال از عمر خود را در زندان بوده ام و اولین بار زندان را در 10سالگی تجربه کرده ام . متهم گفت : 2ماه پیش وقتی از زندان آزاد شدم ، این بار سرقت را به صورت مسلحانه دنبال کردم.

اعتراف به قتل

با صدور دستور قضایی در این ارتباط ، متهم روز گذشته بار دیگر به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و خطاب به بازپرس گفت : آقای قاضی ، من قصد دارم پرده از راز یک جنایت بردارم ؛ زیرا شب گذشته در بازداشتگاه روح فردی که او را کشته ام به خوابم آمد و از من خواست تا راز مرگ او را فاش کنم . متهم گفت : چندی پیش وقتی یک دستگاه خودرو را به صورت دربستی کرایه کردم ، در میانه راه با تهدید اسلحه از راننده خواستم تا خودرو را متوقف کند و خود پیاده شود تا آن را سرقت کنم . راننده وقتی اسلحه مرا دید ، گفت که قلابی است که در این هنگام یک گلوله به شیشه خودرو شلیک کردم که در ادامه با راننده درگیر شدم و یک گلوله به سر او شلیک کردم که وی به قتل رسید.

او محارب است

در پی این اعترافات ، ماموران پلیس آگاهی در مراحل تحقیقاتی خود سابقه این جنایت را در پرونده ای که به این منظور تشکیل شده بود ، بررسی کردند و مشخص شد ، مسعود - ی مرتکب این جنایت شده است . بازپرس سعید رضایی روز گذشته به خبرنگار ما گفت : با توجه به اعترافات متهم و موضوع قتل ، از آنجا که سرقتهای مسعود ی همراه با رعب و وحشت بوده است ، برای او قرار مجرمیت با عنوان محارب تنظیم و در چند روز آینده به یکی از محاکم کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها