از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی اعلام شد

فراخوان هشتمین دوره انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه جامع

فراخوان هشتمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه به تمام مراکز و واحدهای استانی و مؤسسات و مراکز آموزش علمی کاربردی اعلام شد.
کد خبر: ۳۳۴۳۹۴

به گزارش فارس ، علی اصغر جعفری ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد رقابتی گسترده در عرصه‌های آموزشی ، پژو هشی ، فناوری ، فرهنگی و شناسایی دانشجویان نخبه و برتر مراکز علمی کاربردی ، دانشگاه جامع علمی کاربردی شرایط خود را برای شرکت دانشجویان در این رقابت اعلام کرد.

وی تصریح کرد: دانشجو باید حداقل نیمی از واحدهای درسی را گذرانده باشد ، معدل کل دانشجو حداقل باید 14 باشد ، دانشجو در محل تحصیل از حسن شهرت اخلاقی، تعهدات شرعی و ظواهر اسلامی برخوردار باشد ، دانشجو نبایستی در طول دوره تحصیلی مربوطه دارای تخلفات انضباطی در دانشگاه یا مرجع قانونی ذیربط باشد، همچنین دانشجویانی که فارغ‌التحصیل همان سال تحصیلی هستند نیز می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

جعفری افزود: بر این اساس مراکز و واحدهای استانی موظف شدند برای شرکت دانشجویان خود در این دوره از رقابت‌ها با توجه به موارد آیین نامه، فرم‌های تقاضا نامه را تکمیل و با مستندات لازم ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها