آقاتهرانی در مصاحبه با جام‌جم:

برخی ‌خواص ‌به‌ ویژه ‌خواری عادت ‌کرده‌اند

مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با «جام‌جم» به نقش خواص در حوادث پس از انتخابات پرداخت.
کد خبر: ۳۳۴۰۴۱

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در این مصاحبه با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال گذشته گفت: حوادث بعد از انتخابات از بیرون برنامه‌ریزی می‌شد و نیروهایی که در داخل این حوادث نقش‌آفرینی کردند تحت تاثیر برنامه‌ریزی‌ های خارجی عمل می‌کردند.

آقاتهرانی با تاکید بر نقش رهبری در مشروعیت‌ بخشی به نظام تاکید کرد وقتی رهبر معظم انقلاب به عنوان فصل‌الخطاب در نظام اسلامی حرف آخر را می‌زنند، باید آن را پذیرفت.

وی افزود: فرمایش رهبری به منزله سوت پایان بازی است، کسی که در برابر سوت داور مقابله و شروع به داد و فریاد می‌کند، به هرج و مرج اعتقاد دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی خواص در قضایای پس از انتخابات سال گذشته گفت: یکی از انتقادات جدی که به برخی خواص وارد است عادت آنها به ویژه‌خواری است که هم خلاف اسلام و هم خلاف قوانین است.

آقاتهرانی تاکید کرد: همان طوری که با تخلف یک آدم عادی برخورد می‌شود باید با افرادی هم که در راس آشوب‌ها بودند برخورد کرد و فرقی نباید گذاشت. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به ارزیابی حضور مردم در حوادث پس از انتخابات پرداخت و افزود: یکی از برکات فتنه این بود که مردم بهتر خواص را شناختند و فهمیدند که بسیاری از ادعاها درست نبود.

مشروح مصاحبه با حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی را در جام جم امروز ( سه شنبه ) بخوانید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها