خانواده، محور اصلی سریال‌های ماه رمضان

علی دارابی، قائم‌مقام سازمان صداوسیما از پشت صحنه سریال «جراحت» که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 سیما پخش شود، بازدید کرد. علی دارابی در این بازدید با تقدیر از عوامل دست‌اندرکار تهیه این سریال گفت: یکی از کارهای مهمی که رسانه ملی در چند سال اخیر در مناسبت‌ها بویژه در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار داده، ساخت سریال برای این ماه است که خوشبختانه مود توجه مخاطبان نیز قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۲۷۷۱

وی افزود: امسال نیز ساخت سریال «جراحت» که احتمالا نام آن تغییر خواهد کرد، از اواخر سال گذشته شروع شده و برای تهیه آن از هنرمندان نام‌اشنای کشور و بهترین عوامل تهیه در حوزه فیلم و سریال و هنر برای همکاری دعوت شده است. این سریال دارای موضوع خانوادگی و اجتماعی است و تاکنون نزدیک به 70 درصد از کار تصویربرداری شده است.

قائم‌مقام سازمان خاطرنشان کرد: امروز مساله خانواده و احترام به بزرگترها و والدین، یکی از مولفه‌های مهم جامعه ماست که نیاز به بازخوانی دوباره دارد و خوشبختانه عوامل این سریال این نکات را بخوبی در جای‌جای این سریال مورد توجه قرار داده و بازنمایی کرده‌اند و توجه به عقلانیت، خرد جمعی و احترام به بزرگترها را مدنظر قرار داده‌اند.

دارابی تصریح کرد: در این سریال برخی از ناهنجاری‌ها که بعضا در جامعه دیده می‌شود و عمدتا ناشی از عوام‌زدگی و بی‌توجهی به علم و دانش است، مورد نکوهش قرار گرفته است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای این که این سریال در کنار سریال‌های خوب و ارزنده دیگر رسانه ملی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، افزود: فضای حاکم بر سریال‌هایی که برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده، مسائل اجتماعی و مسائل مربوط به اخلاق و خانواده است.

سریال جراحت در 27 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در دست تهیه است و قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 سیما پخش شود. این سریال داستان 2 برادر به نام‌های بزرگ و اسماعیل است که دارای روابط حسنه هستند و برای مسائل کاری، دچار اختلاف می‌شوند. امین تارخ، علی عمرانی، ثریا قاسمی، رامین راستاد، آتنه فقیه‌نصیری، مهوش صبرکن، هستی مهدوی، یاسر جعفری، محمد عمرانی،‌ ملیشیا مهدی‌نژاد و... در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها