سایه خبر

جنجال افراطیون اروپایی همزمان با حضور متکی

حضور وزیر خارجه کشورمان در پارلمان اروپا با جنجال برخی نمایندگان افراطی همراه شد.به گزارش تابناک، در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان پارلمان اروپا با منوچهر متکی، وزیر امور خارجه ایران به محض ورود وی به جلسه، تعداد معدودی از نمایندگان پارلمان اروپا بویژه انگلیسی‌ها، به حضور وی اعتراض کردند.این افراد با توجه به نزدیکی سالگرد انتخابات در کشورمان، تصاویری از ندا آقاسلطان را در دست داشتند و تلاش می‌کردند مانع توجه دیگر نمایندگان به سخنان وزیر خارجه کشورمان شوند. همچنین استروان استیونسون، نماینده انگلیس در پارلمان اروپا که تمایلات شدید صهیونیستی دارد، به محض ورود متکی به سالن با فریادهای بلند، شروع به اعتراض کرد؛ اما ماموران امنیت سالن، او را در جای خود نشاندند.
کد خبر: ۳۳۲۲۸۲

اعتراض ایرانیان به تبلیغات ضدایرانی

ایرانیان مقیم آمریکا به یک تبلیغات اتوبوسی ضدایرانی در این کشور اعتراض کردند و آن را تحریک‌کننده دانستند.

به گزارش مهر و به نقل از سی‌ان‌ان، گروه‌های ایرانی در آمریکا می‌گویند آگهی موجود روی اتوبوس‌های واشنگتن و چند شهر دیگر آمریکا، پیامی خطرناک و اشتباه را به ببیندگان این آگهی می‌دهد.در این آگهی تحریک‌آمیز علاوه بر نسبت دادن کشتار به ایران، کلمه کشتن (KILLING) با حروف درشت و سیاه در کنار بشکه‌های نفت و کوهی از دلارهای آمریکایی نوشته شده است.

احضار غیرواقعی

رسانه‌های مختلف در حالی از احضار سفیر ایران در بغداد خبر می‌دهند که کاظمی قمی این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش عصر ایران منبع این رسانه بیانیه رسمی وزارت امور خارجه عراق است که در سایت رسمی این وزارتخانه منتشر شده است.این در حالی است که کاظمی قمی، سفیر ایران در بغداد در گفتگو با فارس، ضمن رد این موضوع، از حضور خود در شمال عراق خبر داد.

براساس این بیانیه، وزارت امور خارجه عراق روز دوشنبه، سفیر ایران و کاردار ترکیه را به طور جداگانه احضار و ضمن انتقال اعتراض وزارت خارجه عراق به‌ آنها درباره حملات این کشورها به مناطق مرزی کردستان عراق، یادداشت اعتراض‌آمیزی را نیز تحویل آنها داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها