آماده باش در عربستان برای جلوگیری از حملات تازه

جام جم آنلاین: وزارت کشور عربستان سعودی روز یکشنبه 7 دسامبر اعلام کرد ، نیروهای امنیتی این کشور در آماده باش به سر می برند و تدابیر امنیتی موثری
کد خبر: ۳۳۰۸۷
برای جلوگیری از حملات تازه در این کشور اتخاذ شده است.
به گزارش رادیو بین المللی فرانسه ، وزارت کشور عربستان سعودی بیانیه ای را صادر کرد که در مطبوعات روز یکشنبه این کشور منتشر شد.
در این بیانیه فهرست اسامی 26 نفر از جمله 23 تبعه سعودی ، 2 مراکشی و یک یمنی وجود دارد که به دلیل مشارکت در عملیات تروریستی ، در جریان ماه های اخیر به شدت از سوی ماموران امنیتی تعقیب می شوند.
همچنین عکس های این افراد نیز در این فهرست به چاپ رسیده است.
وزارت کشور سعودی به هر شخصی که اطلاعاتی بدهد که منجر به جلوگیری از یک حمله احتمالی شود مبلغ 7 میلیون ریال سعودی معادل 9/1 میلیون دلار جایزه می دهد.
برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این گروه 26 نفری و یا سایر عوامل تروریستی بشود مبلغ 5 میلیون ریال سعودی معادل 36/1 میلیون دلار و برای اطلاعاتی که براساس آن یک نفر از افراد تحت تعقیب دستگیر گردد یک میلیون ریال سعودی معادل 272000 دلار جایزه تعیین شده است.
وزارت کشور عربستان در بیانیه خود از افراد تحت تعقیب خواست خود را تسلیم کنند و هشدار داد افرادی که به آنها پناه داده یا کمک نمایند به شدیدترین مجازات ها محکوم خواهند شد.

دستگیری یکی از عوامل جمله انتحاری ریاض
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها