مادر از خانه قهر کرد پدر ، دختر ناشنوایش را کشت

مرد عصبانی پس از قتل دختر 12ساله اش ، خود را به کلانتری 110 معرفی کرد.به گزارش خبرنگار ما ، ساعت 45/19 دقیقه روز یکشنبه ، مردی با لباس خونی وارد کلانتری 110 شد
کد خبر: ۳۲۳۸۰
و زمانی که مقابل میز افسر نگهبان قرار گرفت ، عنوان کرد، دقایقی پیش دختر بچه 12 ساله خود به نام اکرم را به قتل رسانده و قصد داشته دختر 16 ساله خود، مهری را نیز به قتل برساند ، ولی او با ضربه چاقو مجروح شده و فرار کرده است.

عزیمت به محل جنایت

در پی این اظهارات ، ماموران با عزیمت به محل در میدان بروجردی با جسد دختر بچه 12 ساله ای روبه رو شدند. با گزارش این جنایت به بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران و عزیمت وی به محل ، تحقیق در این زمینه آغاز شد. با بررسی و تحقیق مقدماتی از سوی بازپرس متین راسخ مشخص شد ، مادر خانواده پس از درگیری و مشاجره لفظی با شوهرش به حالت قهر، خانه را ترک کرده است و پدر خانواده پس از بازگشت از محل کارش ، در یک لحظه به سوی 2فرزند خود حمله ور شده و پس از قتل اکرم 12 ساله ، با چاقو دختر 16ساله خود به نام مهری را زخمی کرده است ؛ اما این دختر به طرز معجزه آسایی موفق شده فرار کند.

صدور قرار و تحقیق

با صدور دستور قضایی مبنی بر انتقال جسد به پزشکی قانونی ، بازپرس متین راسخ قرار بازداشت مرد متهم را صادر کرد و با انتقال وی به واحد تجسس کلانتری ، تحقیق از وی آغاز شد. متهم روز گذشته با انتقال به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به پرسشهای بازپرس جنایی تهران پاسخ گفت . متهم با معرفی خود به نام حسین گفت : من می دانستم که روزی قاتل خواهم شد، چون چند سال پیش وقتی گربه ، کبوترانم را خورد، من گربه را کشتم و از همان زمان فهمیدم که روزی قاتل خواهم شد. متهم افزود: از مدتی پیش دچار افسردگی روحی شده ام و مدام با همسرم مشاجره و دعوا داریم به طوری که او به حالت قهر خانه را ترک کرده است . من از این موضوع و از رفتارهای همسرم به شدت عصبانی هستم . متهم گفت : شب هنگام وقتی به خانه آمدم سر موضوع کوچکی با مهری ، دخترم مشاجره کردم و در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقوی آشپزخانه به سوی هر دو نفر حمله ور شدم و اکرم را که مادرزادی کر و لال است به قتل رساندم و قصد کشتن مهری را داشتم که او فرار کرد و از همسایه ها کمک خواست . متهم گفت : پس از جنایت ، چاقو را به آشپزخانه انداختم و خود را به کلانتری رساندم تا مرا دستگیر و مجازات کنند.

صدور دستور قضایی

با اعترافات متهم ، بازپرس دادسرای جنایی دستور داد او به پزشکی قانونی منتقل شد و از نظر سلامت عقلی تحت معاینات پزشکی قرار گیرد. این گزارش حاکی است به دستور بازپرس متین راسخ ، متهم امروز صحنه جنایت را بازسازی خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها