القاعده مسوولیت حملات انتحاری استانبول را پذیرفت

جام جم آنلاین : شبکه تروریستی القاعده روز جمعه 21 نوامبر با ارسال یک پیام الکترونیکی برای هفته نامه عرب زبان المجله چاپ لندن مسوولیت 2 حمله انتحاری روز پنجشنبه استانبول که منجر به قتل 27 نفر و مجروح شدن 400 نفر شد را پذیرفت .
کد خبر: ۳۲۲۵۱

 al-qaeda2

به گزارش رادیو بین المللی فرانسه ، در این پیام الکترونیکی که هنوز صحت آن تایید نشده است ; ابومحمد الابلغ ، سخنگوی القاعده که اخیرا تمام پیام های این شبکه با امضای وی ارسال می شوند، اعلام کرد: القاعده و طرفداران آن در سراسر جهان عاملان دو حمله برق آسا علیه سرکنسولگری انگلستان و مقر بانک انگلیسی HSBC در استانبول هستند.

 al-qaeda3

ابرمحمد الابلغ تاکید کرد: یک عملیات بزرگ بین عید فطر و عید قربان انجام خواهد شد.
وی در پیام الکترونیکی خود افزود: عملیات اخیر با موفقیت همراه بوده و عملیات آینده نیز به لطف همکاری نزدیک میان فرماندهان منطقه ای القاعده در سراسر جهان موفقیت آمیز خواهند بود.
الابلغ در این پیام امریکا و ژاپن را مورد تهدید قرار داد و گفت : به محض ورود نخستین سرباز ژاپنی به خاک عراق ، القاعده به قلب توکیو ضربه خواهد زد.
ژاپن به آسانی ضربه پذیراست و ژاپنی ها نیز از این واقعیت آگاه هستند.
ابومحمد الابلغ افزود: امریکا ومتحدانش بدانند از این پس باید با لحظات دشوارتری مواجه شوند و باید بیمارستان ها و گورستان های بیشتری را آماده کنند.
الابلغ در هفته های اخیر پیام های الکترونیکی تهدید آمیز متعددی را به هفته نامه المجله ارسال کرده است ، که هر بار مدتی پس از ارسال این پیام ها ، حملات انتحاری انجام شده است .

دستگیری چند مظنون پس از حملات استانبول
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها