پخش 18 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی از 25 اسفند آغاز می‌شود

برنامه‌های متنوع شبکه تهران در ایام نوروز

مدیر تامین برنامه شبکه تهران از پخش بهترین فیلم‌های روز دنیا در کنار فیلم‌های ایرانی در ایام نوروز 89 خبر داد و گفت: در ایام نوروز ضمن پخش فیلم‌های سینمایی خارجی نگاه ویژه‌ای به فیلم‌های ایرانی خواهیم داشت چراکه نوروز با فرهنگ و‌ آیین ایرانی عجین شده‌است. محمد حسام‌پور، مدیر تامین برنامه شبکه تهران سیما به ایسنا گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از مستندهای باکس «مستند 5» شبکه تهران در سال جدید توجه ویژه‌ای به آثار مستند خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۵۸۸۴

مدیر تامین برنامه شبکه پایتخت همچنین از پخش 16 مستند جدید در ایام نوروز 89 خبر داد و اعلام کرد: مجموعه مستند «life» (زندگی) که در ادامه مستند «سیاره زمین» ساخته شده‌است و مجموعه «بزرگ‌ترین رخدادهای طبیعی» از جمله مستندهای مطرح دنیا هستند که برای پخش در نوروز 89 در نظر گرفته شده‌اند.

وی افزود: این دو مجموعه مستند محصول سال 2009 و از پرهزینه‌ترین و جذاب‌ترین مستندهای سال جهان هستند. حسام‌پور گفت: به منظور ارج‌نهادن به زحمات پیشکسوتان هنر دوبله، سری جدید برنامه «هنر دوبله» را با اجرای بهرام زند در ایام نوروز 89 پخش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه با تاکید بر دوبله‌های ماندگار بویژه در آثار معناگرا و مذهبی که اغلب توسط دوبلورهای باسابقه و پیشکسوت انجام شده‌اند، در 14 قسمت
30 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

حسام‌پور گفت: گروه کودک شبکه پایتخت نیز چند باکس ویژه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته که «رنگین‌کمان» و «تند تند کارتون» از‌ آن جمله‌ است.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که شبکه 2 با محوریت کودک و خانواده تعریف شده‌است، امسال ما پخش فیلم سینمایی کودک نداریم و فقط شبکه 2، به پخش فیلم‌های سینمایی ویژه کودک و نوجوان خواهد پرداخت.

مدیر تامین برنامه شبکه تهران از پخش 18 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی ویژه نوروز 89 خبر داد و گفت: از 25 اسفندماه پخش روزانه فیلم‌های سینمایی آغاز می‌شود و تا 13 فروردین ادامه می‌یابد.

وی درباره ساعت پخش این فیلم‌ها نیز اظهار کرد: هر روز ساعت 13/30 یک فیلم سینمایی جدید از شبکه تهران پخش می‌شود و تکرار آن نیز 40 دقیقه بامداد روی آنتن می‌رود.

وی درباره فیلم‌های سینمایی خارجی که ایام نوروز از شبکه تهران پخش می‌شوند، گفت: فیلم‌های سینمایی پلنگ صورتی 2، آخرین فیلم جکی‌جان «کارگاه خصوصی»، «سقوط رین» (ژاپن)، «دایره اول» و «آن سوی زندگی» (فرانسه)، «روز تریفید» (انگلیس)، «سرقت از موزه» و «مغز سخت‌افزاری» (آمریکا) از جمله فیلم‌هایی هستند که برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است. فیلم‌های سینمایی «جان سخت» و «ایندیانا جونز: قلمرو جمجمه بلورین» نیز در ژانر حادثه‌ای هیجانی در شب چهارشنبه پایان سال از شبکه تهران پخش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها