شریفی :

اعتبار 6 میلیاردی برای تملک معارضان بزرگراه شهید صیاد

معاون امور مناطق شهرداری تهران از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای تملک معارضان پروژه بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۱۶۵

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست ارزیابی نظارت دوره ای شهرداری منطقه هفت با حضور معاون امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از معاونین و مدیران کل ستادی برگزار شد.

دکترعیسی شریفی معاون امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منطقه 7 گفت: برای اجرای این پروژه مهم نیازمند افزایش سرعت کار توسط معاونت فنی وعمران و پیمانکار هستیم.

اتمام پروژه شهید صیاد شیرازی تا پایان بهار

وی با تاکید بر اتمام پروژه شهید صیاد شیرازی تا پایان خرداد ماه سال 89، ادامه داد: براین اساس سازمان املاک ومستغلات شهرداری تهران موظف به اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای تملک معارضین این طرح تا پایان سال شد.

شریفی با ابرازخرسندی از اقدامات شهردار و اداره املاک منطقه در اجرای پروژه شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: منطقه با همیاری سازمان املاک ومستغلات شهرداری تهران به اتمام این پروژه سرعت بخشد.

معاون شهردار تهران، در ادامه به پروژه امتداد خیابان شهید مطهری واتصال آن به بزرگراه شهید صیاد شیرازی اشاره کرد وبیان داشت: در این پروژه کار ارزشمندی انجام شده است که با همت شهردار منطقه طی هفته اول اسفندماه سال جاری با حضور شهردار تهران افتتاح می شود.

سرعت بخشیدن به پروژه بزرگراه  امام علی (ع)

وی سپس به اجرای پروژه بزرگراه امام علی (ع) پرداخت وافزود : با وجود فاینانس در این پروژه باید با جدیت بیشتری این پروژه پیگیری شود چراکه شهروندان از تاخیر در اجرای آن گله مند هستند.

شریفی با اشاره به تملک خیاط خانه ارتش در میدان سپاه توسط منطقه 7 ، نسبت به اجرای پروژه های فرهنگی، فضای سبز و دیگر موارد در این محل تاکید کرد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به طرح تونل 6 کیلومتری در میدان سپاه و امتداد آن تا میدان شوش اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در نشستی با حضور معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران و با همکاری مسئولین منطقه7 بررسی شود تا نتایج آن کمکی به جمع بندی این پروژه و سازمان فنی و مهندسی شهرداری تهران برای اجرای بهتر این طرح شود.

وی در ادامه خواستار برگزاری جلسات متعدد شرکت توسعه وعمران فضا های فرهنگی شهرداری تهران برای اجرای پروژه های اجتماعی - فرهنگی در محوطه زندان قصر شد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر ساماندهی بافت فرسوده منطقه 7 در سال 89 اضافه کرد: در این زمینه باید با توجه به مصوبات شورای شهر و شهرداری تهران اقدامات اساسی تری صورت گیرد.

ساماندهی میدان امام حسین (ع) در سال 89

وی به طرح تعریض خیابان دماوند تا میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و خواستار اجرای این پروژه تا پایان سال 89 شد.

شریفی متذکر شد: میدان امام حسین(ع) یکی از میادین اصلی شهر تهران است که وضعیت آن مطلوب نیست و باید تملک املاک معارض در خیابان دماوند به سرعت انجام شود و بر این اساس سازمان زیباسازی و معاونت شهرسازی شهرداری تهران برای برون رفت از وضعیت فعلی میدان امام حسین(ع)، طرحی را باید ارایه دهند تا در سال 89 شاهد اجرای آن باشیم .

وی به طرح ساماندهی خیابان دکتر شریعتی تاکید کرد و افزود: با استفاده از جدول بندی، زیباسازی، پیاده روسازی و تعویض آسفالت، این خیابان ساماندهی شود.

وی قدردانی از تلاشها و زحمات شهردار و دیگر مسئولان منطقه 7 خطاب به آنان گفت: امیدواریم سال آینده شاهد شکوفایی این منطقه در تمامی زمینه ها باشیم و دستیابی به این مهم انتظار دکتر قالیباف نیز هست.

در ادامه پژمان پشمچی زاده شهردار منطقه 7، ضمن تشریح فعالیتهای شاخص منطقه، مشکلات موجود در اجرای فعالیتهای منطقه را بازگو و خواستار چاره اندیشی برای راهکارهای اجرایی این پروژه ها شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها