سارق چرب‌زبان میان زمین و آسمان معلق ماند

گروه حوادث: سارق شیک‌پوش که با چرب‌زبانی 13 دستگاه خودروی گران‌قیمت سرقت کرده بود، وقتی به محاصره پلیس درآمد، هنگام فرار میان زمین و آسمان معلق ماند و ماموران آتش‌نشانی او را از سقوط نجات دادند. به گزارش «جام‌جم» شامگاه 13 بهمن‌ماه، ساکنان یکی از محله‌های تهرانسر با شنیدن صدای آژیر آتش‌نشانی از منازل خود خارج شدند و مشاهده کردند، فردی که قصد فرار از بالکن محل سکونت خود را داشته، میان زمین و آسمان معلق مانده و امدادگران به درخواست پلیس برای نجات وی به محل اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۱۸۶۸

پس از نجات این فرد، معلوم شد وی یک متهم سابقه‌دار است که از چندی پیش، در پی مشاهده آگهی‌های فروش خودرو، به عنوان خریدار به مالک خودرو مراجعه می‌کرد و پس از جلب اعتماد او و به بهانه امتحان خودرو، آن را سرقت می‌کرده و متواری می‌شده است.

اعتراف به 13 فقره سرقت

سرهنگ بهروز رهبریان، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اشاره به اتهامات این سارق حرفه‌ای به خبرنگار «جام‌جم» گفت: از چندی پیش و با دستور دادیار شعبه 6 دادسرای جنایی تهران درخصوص این که فرد سارقی با مشاهده آگهی فروش خودرو در رسانه‌ها و جلب اعتماد فروشندگان، وسیله نقلیه آنها را سرقت کرده و برای بازپس دادن خودرو نیز پول‌های گزاف دریافت می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با چهره‌نگاری از متهم و تطبیق آن با بانک اطلاعات مجرمین، ردپای یک مجرم سابقه‌دار به نام محمد 27 ساله شناسایی شد و سرانجام هنگامی که وی به محاصره پلیس درآمده بود، قصد فرار از بالکن خانه‌اش را داشت که در این محل گرفتار شد و باحضور ماموران امدادی نجات یافت.

سرهنگ رهبریان اضافه کرد: متهم تاکنون به 13 فقره سرقت انواع خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت اعتراف کرده و گفته است در یزد، کاشان، شهریار و تهران مرتکب سرقت شده است.

معاون پلیس آگاهی تصریح کرد: در بازرسی مخفیگاه متهم، تعدادی مهر ادارات مختلف و چندین جلد شناسنامه جعلی نیز کشف شده که با دستور قضایی از سوی دادیار سلیمانی‌فر، تحقیق از متهم در اداره 20 پلیس آگاهی ادامه دارد.

سرهنگ رهبریان با هشدار به فروشندگان خودرو گفت: اعتماد به افراد خریداری که هیچ شناختی از آنها وجود ندارد می‌تواند اولین گام برای ا یجاد بستر برای سرقت از سوی سارقان حرفه‌ای قلمداد شود، بطوری که یکی از مالباختگان پس از فریب از سوی متهم با قرار دادن خودرو در اختیار وی بیان کرده است: «پسر حاجی برو با خودرو گشتی بزن و اگر پسندیدی، آن را خریداری کن.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها