کمی از سیاست

لاریجانی: مجادلات سیاسی فضای کشور را غبارآلود می‌کند

ایرنا: رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاثیر جدل‌های سیاسی بر فعالیت‌های پژوهشی در کشور به همه کسانی که در قلمرو سیاست دستی دارند، توصیه کرد که برای ایجاد افق‌های بالاتر علمی در کشور، مجادله را کنار بگذارند. علی لاریجانی در یازدهمین جشنواره ابن‌سینا در دانشکده علوم پزشکی تهران افزود: غبارآلودگی فضای اجتماعی و سیاسی، فکر و ذهن دانشمندان را منحرف می‌کند؛ البته نمی‌گویم بحث‌ها و گفتگوهای سیاسی در جامعه نباشد؛ زیرا این بحث‌ها می‌تواند در صورتی که از روی خرد باشد، ذهن سیاسی جامعه را فربه کند و تکامل بخشد؛ اما باید از جدالگری پرهیز کرد، زیرا جدال باعث فرسایش ذهن جامعه می‌شود و توان ملی کشور را نیز دچار فرسایش می‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۳۶۳

رئیس‌جمهور: تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم

ایرنا: رئیس‌جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های گوناگون گفت: امروز دنیا و تاریخ اعتراف دارند که ملت امروز ایران و آنچه به نام ملت ایران معرفی می‌شود، بهترین ملت‌های عالم در تاریخ است.

محمود احمدی‌نژاد روز شنبه در مراسم افتتاح همزمان 1230پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی کشور در عین حال گفت: این به آن معنا نیست که آن چیزی هستیم که باید باشیم، ما تا نقطه آرمانی فاصله داریم. وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش و فرهنگیان در رشد و تعالی جامعه گفت: جامعه فرهنگی در بین ملت ایران بهترین هستند.

نادیده گرفتن تحریم‌ها از سوی یک شرکت هواپیمایی انگلیسی

فارس: با وجود تلاش آمریکا برای محدود کردن هرگونه تجارت با ایران، یک شرکت هواپیمایی انگلیسی بدون توجه به تلاش‌های آمریکا، هواپیمای بوئینگ 747 در اختیار ایران قرار داد. بر این اساس، وزارت دادگستری آمریکا نیز اعلام کرد که شرکت هواپیمایی بالی انگلیس به دلیل فروختن هواپیمای بوئینگ 747 به ایران، مجبور به پرداخت 15 میلیون دلار جریمه شد.

این وزارتخانه تصریح کرد، شرکت هواپیمایی بالی با هزینه مالی یکی از خطوط هواپیمایی ایران، 3 هواپیمای بوئینگ 747 خریداری و آنها را بین سال‌های اکتبر 2005 و اکتبر 2008 به ایران صادر کرد.

بهترین شعار 22 بهمن

مهر: حزب کارگزاران سازندگی ایران در بیانیه‌ای همه مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و با رد حرکت‌های افراطی و شعارهای انحرافی و ساختارشکن در این روز و هر زمان دیگری تاکید کرد که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مناسب‌ترین شعار برای یادآوری و احیای آرمان‌ها و اهداف اصیل انقلاب اسلامی مردم ایران در این روز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها