معاون هنری وزیر ارشاد:

شاید اصفهان میزبان دوسالانه طراحی لباس شود

گروه فرهنگ و هنر: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد تا دومین دوره دوسالانه طراحی پارچه و لباس، سال 89 در یکی از استان‌ها برگزار شود. محمدحسین ایمانی‌خوشخو، درباره چگونگی برگزاری دوسالانه طراحی پارچه و لباس که طبق جدول دوسالانه‌ها باید در سال 88 برگزار می‌شد، توضیح داد: کارگروه مد و لباس به ریاست معاونت هنری و حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط از سال 86 برای ساماندهی فعالیت‌های این حوزه آغاز به ‌کار کرد و از آن سال تا امروز، دبیرخانه این مجموعه به برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، ساماندهی موسسات لباس و مد و... پرداخت تا نتایج این فعالیت‌های پژوهشی و کارگاهی دستمایه‌ای برای برگزاری بهتر این دوسالانه شود.
کد خبر: ۳۱۱۱۷۷

رئیس کارگروه مد و لباس در ادامه با اشاره به زمان برگزاری این دوسالانه و عدم برگزاری آن در تقویم 88، بیان کرد: پیش از این قرار بود بهمن‌ ماه امسال این دوسالانه با میزبانی استان اصفهان برگزار شود، ولی طبق نظرات صنوف مختلف قرار شد دوسالانه با یک‌ وقفه به شکلی پخته‌تر و بهتر به سال آینده موکول شود.

به گفته معاون هنری، این دوسالانه سال 89 با حضور هنرمندان و تولیدکنندگان این بخش احتمالا در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود و اصفهان همچنان یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی دوسالانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها