معاون وزیر راه و ترابری:

محور هراز تا سال 91 چهار بانده می شود

شهریار افندی ‌زاده معاون وزیر راه و ترابری از چهار خطه شدن محور هراز تا پایان سال 91 خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۲۷۸

به گزارش مهر ، معاون وزیر راه و ترابری عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح های راه و ترابری استان در آمل اظهار داشت: تاکنون حدود 60 کیلومتر از جاده هراز چهار بانده شده و تلاش بر این است تا سال 91 به اتمام برسد که هم رضایت بیشتر شهروندان فراهم آید و هم شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی با بیان اینکه محور هراز یکی از محورهای حیاتی و مهم کشور است، تصریح کرد: این محور مواصلاتی اکنون، به کارگاه بزرگ راهسازی تبدیل شده است.  

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: حدود 40 کارگاه برای ادامه تعریض این محورمشغول به کار هستند که نمونه آن در کشور کمتر وجود ندارد.

افندی زاده با اشاره اینکه امسال دولت برای ادامه تعریض و چهار خطه کردن محور هراز 300 میلیارد ریال اختصاص داده است ، گفت: تعهدات ما تا 500 میلیارد تومان است که امیدواریم تا این میزان اعتبار به این محور اختصاص یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به حجم بالای تردد وسائط نقلیه در محور هراز ، طرح‌های راهسازی باید به‌صورتی انجام شود که اختلالی در تردد خودروها ایجاد نکند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: تمامی مسئولان نگاه ویژه‌ای به محور هراز دارند و امیدواریم با نگاه‌های مثبت بتوانیم شرایط مطلوب‌تری را در این محور ایجاد کنیم تا مسافران، گردشگران و مردم مازندران از خدمات بهتری بهره مند شوند.

مدیرکل راه و ترابری مازندران نیز در این مراسم گفت: طرحهای عمرانی در محور مواصلاتی هراز با جدیت بیشتری در حال انجام است و امروز تعدادی از طرح های عمرانی افتتاح یا عملیات کلنگ‌زنی آنها آغاز شده است.

موسی رحیمی افزود: ساخت پل در منطقه های سیاه بیشه ، بایجان ، پلور ، ایمن سازی و احداث گالری بتنی پیچ شیطان ، احداث تقاطع غیر همسطح امام‌زاده عبدالله آمل و نیز ایجاد تقاطع روگذر امام حسین (ع) از جمله طرح‌های این محور است.

وی گفت: با توجه به نگاه مسئولان حوزه راه، انتظار داریم اعتباری بیشتری برای سال آینده این محور پرتردد در نظر گرفته شود تا بتوانیم روند اجرایی این طرح را سرعت بیشتری بخشیم و نیز خدمات مناسب‌تری به شهروندان مازندرانی و مسافران ارائه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها