جشنواره برای انتخاب مخاطبان

زینب پستادست: معمولا در جشنواره‌های فرهنگی و هنری رسم است که کارشناسان در قالب یک هیات داوری، آثار راه‌یافته به جشنواره را داوری کنند؛ اما شبکه جام‌جم چند سالی است حرکت جدیدی را آغاز کرده و جشنواره‌ای برگزار می‌کند که برگزیدگان آن با سلیقه مخاطبان انتخاب می‌شوند و مخاطبان که تنها مصرف‌کننده کالاهای رسانه‌ها هستند، به بهترین برنامه‌های این شبکه جایزه می‌دهند. این جایزه مردمی امسال در جزیره زیبای کیش به دست برترین‌های شبکه جام‌جم رسید. مراسم امسال شبکه جام‌جم هم آنقدر پربار بود که زمان برپایی آن یک برنامه 10 قسمتی به نام «فجر و برترین‌ها» تولید شد که قرار است در ایام دهه مبارک فجر پخش ‌شود. در این مراسم همه بودند؛ از مجید رجبی‌معمار، مدیر شبکه جهانی جام‌جم گرفته تا مدیران ارشد این شبکه، از گروه‌های موسیقی سنتی کرد، ترک و آذری گرفته تا گروه محمد اصفهانی، امیر تاجیک، چنگیز حبیبیان و مانی رهنما.
کد خبر: ۳۱۰۲۷۲

البته اجرای بخش طنز حمید ماهی‌صفت هم که در ایران و خارج از کشور علاقه‌مندان زیادی دارد، خالی از لطف نبود؛ اما با توجه به انبوه رسانه‌های متنوعی که در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و آمریکایی وجود دارند، رسانه‌های ما چه جذابیتی باید داشته باشند که مخاطبان هموطنمان آنها را بپسندند و به آن امتیاز دهند؟ و این رسانه با چه ویژگی‌هایی توانسته است مخاطبانی را جذب کند که به ایرانی بودنشان می‌بالند؟ بی‌شک تلویزیون ما تنها روزنه ارتباط با آنهاست که حس میهن‌پرستی و وطن‌پرستی را در آنها زنده نگه می‌دارد. آنها عشق به وطن را از طریق ارتباط با این شبکه نشان می‌دهند و صدای ایران را از طریق گیرنده‌های خود در فضای زندگی‌شان طنین‌انداز می‌کنند.

دست آخر هم مدیر شبکه جام‌جم به مخاطبان ایرانی خود نوید داد، سال آینده چند تله‌فیلم و یک سریال با موضوع مورد علاقه و سلیقه آنها برایشان تولید کند تا همان طور که هموطنان خارج از مرزهای کشور پهناور ایران با مشکلات و مسائل و وضعیت اجتماعی زندگی امروز مردم ایران آشنا می‌شوند، ایرانیان داخل هم شرایط زندگی و مشکلات هموطنان خود را در خارج از کشور بدانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها