محصولی:

تأمین اجتماعی زیر مجموعه وزارت رفاه می‌شود

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه قرار گرفتن سازمان تأمین اجتماعی در وزارت رفاه تا چند روز دیگر در دولت تصویب می‌‌شود، گفت: صریحاً اعلام می‌کنم سازمان تأمین اجتماعی زیر مجموعه وزارت رفاه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۹۹۷۳۳

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق محصولی امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین همایش «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت رفاه تلاش می‌کند تا خدمات مختلفی به بازنشستگان دهد و معوقات و نیازمندی‌های آنها را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه دولت بدون اینکه بودجه در مجلس تصویب شود، نمی‌تواند هزینه کند، تصریح کرد: در سال 85 حدود 70 درصد حقوق متوسط بازنشستگان افزایش یافت ضمن اینکه در دولت نهم در سال 87 با قانون مدیریت خدمات کشوری شاهد یک افزایش 60 درصدی در حقوق متوسط بازنشستگان بودیم.

محصولی با اشاره به مصوبه جدید دولت در خصوص پرداخت معوقات بازنشستگان سال 79، اضافه کرد: اخیراً مصوبه‌ای که دو سال روی زمین بود به نتیجه رسید و با پیگیری‌هایی که شد دولت یک هزار و 400 میلیارد تومان تصویب کرد تا به صورت سهام پتروشیمی جم یا فروش متوسط سازمان در بورس و پرداخت نقدی در اختیار بازنشستگان قرار گیرد.

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی ادامه داد: از این اعتبار 400 میلیارد تومان به بازنشستگان لشکری و یک هزار میلیارد تومان به بازنشستگان کشوری تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت رفاه در دولت دهم سعی می‌کند اقدامات مناسبی را برای جامعه هدف خود انجام دهد، گفت: پیگیری کارهای گذشته و اجرای برنامه‌های جدید از فعالیت جدید وزارت رفاه است که تلاش می‌شود رضایت گروه هدف خود را جلب کند.

محصولی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اینکه آیا فتاح به سازمان تأمین اجتماعی می‌آید، اظهار داشت: بنده مایل هستم وی در جمع ما باشد چرا که وی دارای خصوصیات بارز کاری و اخلاقی است و امیدوارم وی به سازمان تأمین اجتماعی بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها