به خاطر مزاحمت‌های خانواده شوهر صورت گرفت

انتقام نوعروس از مادرشوهر با سوسک

نوعروس جوان برای این که از مزاحمت‌های خانواده همسرش خلاصی یابد ، پس از ترساندن مادرشوهرش با سوسک ، او را در خانه زندانی کرد.
کد خبر: ۲۹۸۶۳۲

به گزارش «جام‌جم» هفته گذشته زنی با مراجعه به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، از عروس خود به اتهام سرقت شکایت کرد.

زن شاکی در اظهاراتش به بازپرس موسوی گفت:از 2 هفته پیش، پسرم همسرش را به عنوان مهمان به خانه‌امان در یکی از محله‌های غرب تهران آورد و او در کارهای خانه کمکم می‌کرد. شب حادثه ، عروسم که به یکی از اتاق‌ های خانه رفته بود، با مشاهده سوسک، جیغ زد و از من تقاضای کمک کرد. وقتی وارد اتاق شدم، او با عجله خارج شد و در اتاق را قفل کرد.

چند بار صدایش کردم، اما بی‌فایده بود. هنگامی که در اتاق محبوس بودم، متوجه شدم که در کمد دیواری نیمه‌باز است.

حبس نیم‌ساعته مادرشوهر در اتاق

شاکی اضافه کرد: با بررسی داخل کمد، متوجه شدم 200 هزار تومان پول و کپی مدارک شناسایی اعضای خانواده و اسناد و مدارک آپارتمان به سرقت رفته است.

به این ترتیب، به داد و فریادهایم ادامه دادم تا این که 2 نفر از همسایه‌ها پس از شنیدن فریادهایم، وارد آ‌پارتمان شدند و با باز کردن در اتاق، مرا که 30 دقیقه محبوس بودم، نجات دادند و من بلافاصله ماجرا را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران اطلاع دادم.

پس از شکایت این زن، پرونده قضایی تشکیل شد و ماموران آگاهی تهران با مراجعه به خانه شاکی، به تحقیق از ساکنان مجتمع پرداختند که معلوم شد آنها پی به محبوس بودن شاکی برده و او را نجات داده‌اند و شب حادثه، عروس خانواده را هنگام فرار مشاهده کرده‌اند. با ثبت اظهارات شاکیان، نوعروس جوان تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز قبل در حالی که ماموران در جستجوی وی بودند، به دادسرا مراجعه و خود را تسلیم کرد.

انتقام نوعروس از خانواده شوهرش

زن نوعروس در اظهاراتش به بازپرس موسوی گفت: 2 هفته‌ای که خانه مادر شوهرم بودم، آنها با من خوب رفتار می‌کردند، اما در سومین هفته‌ای که مهمان آنها بودم، بدرفتاری‌های شوهرم و مادرش شروع شد.

آنها مرا کتک می‌زدند و تهدید می‌کردند که باید مهریه‌ام را ببخشم و جشن عروسی نگیرم و به زندگی با شوهرم ادامه دهم و در غیر این صورت، تا روزی که با آنها زندگی می‌کنم، مرا عذاب خواهند داد.

متهم ادامه داد: شوهرم و مادرش با زور و تهدید، گوشی تلفن همراه و طلاهایی را که به عنوان هدیه برایم خریده بودند، از من گرفتند. به دنبال بدرفتاری‌های آنها، از ترس این که طلاق نگیرم و آبروی خانوادگی‌ام حفظ شود، بناچار خواسته آنها را پذیرفتم و قرار بود فردای روز حادثه همراه آنها به دفترخانه بروم و مهریه‌ام را به شوهرم ببخشم.

آن شب تصمیم گرفتم هر طوری شده، از خانه آنها فرار کنم و به خانه پدری‌ام باز گردم. بنابراین پیش از حضور شوهرم در خانه، به یکی از اتاق‌های خانه رفتم و به بهانه این که سوسک وارد اتاق شده، داد و فریاد راه انداختم و از مادر شوهرم تقاضای کمک کردم و هنگامی که او وارد اتاق شد، با سوسک او را ترساندم و از آن محل خارج شدم و در اتاق را قفل و با قرار دادن کلید روی میز آشپزخانه، آن محل را ترک کردم. من اموال شاکی را به سرقت نبرده‌ام، حتی وسایل شخصی‌ام را نیز با خود نبردم.

بنابراین گزارش، با ثبت اظهارات نوعروس، دستور ویژه قضایی برای مشخص شدن ابعاد پرونده صادر شده و تحقیقات کارآگاهان آگاهی تهران در این خصوص آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها