عیدی امسال کارمندان علی‌الحساب 300 هزار تومان

گروه اقتصاد: با اصلاح ضوابط مالی ناظر بر تنظیم بودجه سال آینده کشور، عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان دولتی به صورت علی‌الحساب 300 هزار تومان است و رقم قطعی پس از تصویب هیات دولت اعلام خواهد شد. به گزارش فارس، در ضوابط مالی حاکم بر بودجه سال آینده مندرج در بخشنامه بودجه سال 89 که پیشتر منتشر شده بود، رقم عیدی کارمندان دولت در آن قید نشده بود که با افزودن این رقم ضوابط مالی اصلاح شده ناظر بر تنظیم بودجه 89 توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور منتشر شد.
کد خبر: ۲۹۷۶۱۵

براساس این ضوابط مالی، دستگاه‌ها موظفند میزان پرداخت اضافه کار کارمندان را در بودجه سال 1389 حداکثر معادل اضافه‌کار پیش‌بینی شده در سقف اعتبار سال 1388 منظور کنند.

همچنین مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) به ازای هر نفر کارمند و بازنشسته را در بودجه سال 1389 مبلغ 3 میلیون ریال منظور نمایند. (مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید)

میزان پرداخت‌های ماموریت خارج از کشور کارمندان را حداکثر معادل پرداخت‌های پیش‌بینی شده در سقف اعتبار سال 1388 منظور نمایند. همچنین افزایش حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های کارمندان را در قالب سقف‌های اعتبار اعلام شده، پیش‌بینی کنند.

دستگاه‌ها ماموریت یافتند در جهت تحقق اهداف ماده (5) قانون برنامه چهارم توسعه، فعالیتی را تحت عنوان سنجش، عارضه‌یابی و بهبود بهره‌وری ذیل برنامه‌(های) مرتبط خویش برای ارتقای بهره‌وری مدنظر قرار داده و اعتباراتی را که به این منظور هزینه می‌کنند در قالب این فعالیت ساماندهی نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها