هفته هفتم جام آزادگان

ذوالفقارنسب: با همه توان به مصاف شهرداری می‌رویم

گروه ورزش: حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) طی امروز و فردا در بندرعباس و تبریز برگزار می‌شود. در آغاز هفته هفتم جام آزادگان امروز در حساس‌ترین دیدار گروه ب آلومینیوم هرمزگان تیمی که با 13 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد میزبان نساجی قائم‌شهر تیم چهارم جدول است که هفته گذشته مقتدرانه بر داماش صدرنشین چیره شد.
کد خبر: ۲۹۵۴۲۲

وینگو بگوویچ، سرمربی آلومینیوم هرمزگان در آستانه این دیدار می‌گوید: نساجی هفته گذشته با شکست تیم داماش نشان داد از قدرت بالایی برخوردار است اما، این نباید بر روحیه بازیکنان تأثیر گذاشته و باعث ترس آنها شود. در این بازی تنها به پیروزی فکر کرده و به هیچ وجه نمی‌خواهیم این امتیاز حساس را از دست بدهیم.

در دیگر دیدارهای این گروه داماش صدرنشین که حالا به خوبی خطر برق شیراز را بیخ گوش خود حس می‌کند پذیرای نفت تهران است که با 11 امتیاز رویای صدرنشینی دارد. برق شیراز 13 امتیازی هر چند در کرمان به مصاف مس سرچشمه می‌رود اما نیم‌نگاهی هم به رشت دارد تا در صورت لغزش شاگردان فیروز کریمی، ضمن غلبه بر مس سرچشمه، جای داماش را در صدر جدول بگیرد بخصوص این‌که داماش در صدر جدول تنها با تفاضل یک گل بالاتر از برق ایستاده است.

در سایر دیدارهای این گروه امروز مهرکام پارس تهران با فولاد نوین اهواز، کوثر لرستان با شیرین فراز کرمانشاه، پتروشیمی تبریز با شن‌سای اراک و گل‌گهر سیرجان با گسترش فولاد تبریز مصاف می‌دهند.

اما فردا دیدارهای گروه الف برگزار می‌شود، جایی که در حساس‌ترین دیدار شهرداری تبریز صدرنشین 16 امتیازی در ورزشگاه تختی پذیرای صنعت نفت آبادان تیم دوم گروه است.

بیژن ذوالفقارنسب، سرمربی صنعت نفت درباره این دیدار در گفتگو با «جام‌جم» می‌گوید: هر چند در هفته سوم لیگی که هر برد آن 3 امتیاز دارد به کار بردن عبارت فینال گروه غیرمنطقی است، اما واقعیت این است که شهرداری تیم پرقدرت و حریف قابل احترامی است که امسال با هدایت اکبر میثاقیان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته در نتیجه ما در این دیدار حساس با همه توان خود و برای بردن به میدان می‌رویم تا به هدف خود یعنی صعود به لیگ برتر نزدیک شویم.

در دیگر دیدارهای حساس اتکای گلستان تیم سوم جدول پذیرای شاهین اهواز است و شهرداری بندرعباس تیم چهارم جدول در مشهد به مصاف پیام می‌رود. ضمن این‌که در دیگر دیدارها مس رفسنجان با تربیت یزد، کاوه تهران با ایرانجوان بوشهر، پیام مخابرات فارس با داماش لرستان و سپاهان نوین با شموشک نوشهر رو در رو می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها