ایسنا: معاون امور مجلس و استان‌های صداوسیما با تاکید بر این که همواره شعار ما ارتقای کیفیت است، گفت: ما نباید در قالب این که شبکه‌های استانی ماهواره‌ای شدند، موضوع بومی شدن و محلی بودن را فراموش کنیم، ما دستمایه اصلی تولیداتمان در مراکز استان‌ها خرده فرهنگ‌ها، آداب و رسوم و آیین‌های نقاط مختلف کشور است؛ اما از حیث استاندارد در سطح بین‌المللی و در سطح جهانی می‌اندیشیم. حجت‌الاسلام رمضان موسوی‌مقدم افزود: همه برنامه‌ها در همه سطوح و در همه بخش‌ها باید کیفیت را رعایت کنند، چه مخاطب داخلی داشته باشیم چه مخاطب استانی و چه مخاطب بین‌المللی، بنابراین سمت و سوی اصلی تولیدات ما ارتقای کیفیت است و طبیعی است وقتی رقابت بیشتر شود، خودبه‌خود ارتقای کیفیت هم در آن معنا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۹۴۹۳۳

دو جایزه برای فیلم «زمزمه با باد»

فارس: شهرام علیدی کارگردان ایرانی با فیلم سینمایی «زمزمه با باد» دو جایزه از جشنواره بین‌المللی «آمازون» برزیل و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تاریخی «پساک» فرانسه را به دست آورد.این فیلم در بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تاریخی «پساک» در کشور فرانسه، جایزه و نشان افتخار دانشگاه‌های منتخب فرانسه را از آن خود کرد. ریاست هیات داوران این جشنواره برعهده کارگردان سرشناس فرانسوی «فیلیپ فاکن» بود.این فیلم همچنین در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آمازون» در کشور برزیل به نمایش گذاشته شد و توانست جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کند.

«ترنجبین» در رادیو فرهنگ

ایسنا: صدرالدین شجره از کارگردانی و ضبط نمایش رادیویی «ترنجبین» برای شبکه رادیویی فرهنگ خبر داد. این کارگردان پیشکسوت نمایش‌های رادیویی گفت: نمایش رادیویی «ترنجبین» را بابک صفی‌خانی برای رادیو تنظیم کرده است و شامل قصه‌های کهن پارسی است که در قالب عامیانه به بیان مضامین اخلاقی می‌پردازند.

«چهره به چهره» این هفته اکران می‌شود

مهر: فیلم‌های سینمایی «چهره به چهره» و «پنالتی» از این هفته در طرح نگاهی دیگر اکران عمومی می‌شوند.از روز چهارشنبه 27 آبان‌ماه دو فیلم «چهره به چهره» علی ژکان و «پنالتی» انسیه شاه‌حسینی در گروه سینمایی طرح نگاهی دیگر اکران می‌شوند.فیلم سینمایی «ماه‌وش» به کارگردانی محمد درمنش از این هفته در گروه سینمایی آزاد به نمایش درخواهد آمد و قرارداد فیلم «منفی 18» به کارگردانی اصغر نصیری در گروه سینمایی آزاد از 9 دی‌‌ماه در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید.شورای صنفی نمایش به منظور توزیع عادلانه و گردش درست اطلاعات از این پس در هفته‌هایی که سرگروه‌های سینمایی در محاسبه کف فروش قرار دارند، نمایندگانی به عنوان ناظر به این سینماها اعزام می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها