محمد منتظر‌حجت، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان گفت

تولید برنامه‌های فاخر با همت هنرمندان بومی

ضرغامی:

شبکه‌های استانی باید مکمل شبکه سراسری باشند

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شبکه های استانی باید با تولید برنامه های فاخر، مکمل شبکه های سراسری باشند.
کد خبر: ۲۷۴۰۱۵

به گزارش مهر، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در همایش مدیران کل مراکز صدا و سیمای کشور در مشهد بر لزوم توجه بیشتر به کیفیت و محتوا در تولید برنامه ها تاکید کرد و افزود: تولیدات شبکه های استانی به ویژه مجموعه های تلویزیونی، فیلمهای داستانی و انیمیشن باید قابلیت پخش از شبکه های ملی را داشته باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین با ارائه تحلیلی جامع از شرایط اخیر کشور خاطرنشان کرد: شبکه های استانی در تقویت وحدت و انسجام ملی نقش مهم دارند و ضروریست در برنامه های خود بیش از گذشته به تبیین اهمیت وحدت ملی در مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب و نظام بپردازند.

ضرغامی روشنگری در مورد مداخله کشورهای خارجی در مسائل پس از انتخابات در ایران، ارائه اخبار تحولات کشور و شفاف سازی مسائل سیاسی و بیان دیدگاه های نخبگان را در افزایش آگاهی های عمومی به ویژه برای نسل جوان موثر دانست.

در این همایش معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما نیز با ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده برای افزایش تولیدات فاخر مراکز، گفت: در یک سال اخیر میزان تولید مراکز در آثار انیمیشن 105 درصد و تله تئاتر 28 درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام موسوی مقدم همچنین رشد آثار مستند مراکز را 46 درصد، برنامه های عروسکی را 65 درصد و تله فیلم را هشت درصد اعلام کرد و افزود: تلاش برای افزایش تولید مجموعه های تلویزیونی از اولویتهای معاونت امور استانهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها