حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....
به گزارش ایسنا، پزشکان در گزارشی جدید توصیه کردند: اگر زنی مادر یا خواهر مبتلا به سرطان سینه داشته باشد باید مساله شیردهی به نوزاد خود را واقعا جدی بگیرد.
به گفته این پزشکان، در یک پژوهش بلند مدت که روی بیش از 60 هزار زن انجام گرفت، محققان دریافتند: زنانی که سابقه فامیلی ابتلا به سرطان سینه را دارند میتوانند خطر ابتلا به این بیماری را قبل از یائسگی با شیر دادن به کودکان خود به میزان قابل ملاحظهای کاهش دهند.
دکتر آلیسون استوب، محقق دانشگاه کارولینای شمالی دراین باره تاکید کرد: شیردهی هم برای مادر و هم برای کودک مزایای بسیاری دارد و برای هر دو آنها مفید است و بیمارستانها باید راهکارهایی در تشویق مادران و کمک به آنها در این زمینه اعمال کنند.
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....