استخدام در شرکت بازرگانی بهانه‌ اغفال دختران جوان

4 نفر از اعضای باندی که با تاسیس یک شرکت بازرگانی، به بهانه استخدام دختران جوان، ‌آنها را اغفال و گرفتار باند فساد می‌کردند، در یکی از محله‌های کرج دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۶۲۱۹

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته 2 دختر جوان به کلانتری ‌25 محمدشهر کرج مراجعه و راز فعالیت یک باند فساد را فاش کردند.

یکی از آنها در اظهاراتش به پلیس گفت: من و دوستم در جستجوی کار مناسبی بودیم تا این‌که از طریق آگهی یکی از روزنامه‌ها ، متوجه شدیم یک شرکت تجاری زنان و دختران جوان را در زمینه بازاریابی لوازم آرایشی استخدام می‌کند.

با مشاهده این آگهی، 2 هفته پیش به شرکت موردنظر در یکی از محله‌های کرج رفتیم و پس از مصاحبه،‌ استخدام شدیم، پس از چند روز از شروع به کارمان، متوجه تغییر رفتارهای کامران، مدیرعامل شرکت و 2 همکار وی شدیم.

کامران قصد داشت با هر دوی ما رابطه دوستی برقرار کند که ما نپذیرفتیم و با او مشاجره کردیم.

چند روز قبل متوجه شدیم او با یک زن که در باند فساد فعالیت دارد، همکاری می‌کند. بنابراین از ترس این‌که در دام آنها گرفتار نشویم، آن شرکت را برای همیشه ترک کردیم و برای این‌که فرد دیگری در دام آنها گرفتار نشود، ‌تصمیم گرفتیم راز فعالیت‌هایشان را برای پلیس برملا کنیم.

به دنبال اظهارات این 2 دختر جوان، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران با هماهنگی قضایی به محل شرکت تجاری اعزام و موفق به دستگیری 3 مرد در این محل شدند.

با انتقال آنها به مرکز پلیس معلوم شد یکی از آنها، همان کامران، مدیرعامل 28 ساله شرکت است. متهمان در بازجویی‌های پلیسی گفته‌های 2 دختر جوان را نپذیرفتند و ادعا کردند که آنها دروغ می‌گویند و قصد اخاذی دارند.

پلیس قلابی در آزادی مرد زندانی ناکام ماند

تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه داشت تا این‌که 3 روز پیش مردی به نام «شهروز» با معرفی خود به عنوان یک افسر ارشد پلیس به مرکز پلیس مراجعه و خواستار سپردن وثیقه و آزادی کامران شد، اما ماموران به او مشکوک شده و مدارک هویتی‌اش را بررسی کردند که معلوم شد هویت وی واقعی نیست و با جعل عنوان، قصد آزادی متهم را داشته است.

با مشخص شدن این موضوع، کامران  متهم  بار دیگر بازجویی شد و راز فعالیت یک باند فساد را فاش کرد.

استخدام، بهانه‌ای برای اغفال دختران

کامران  متهم  در اظهاراتش به پلیس گفت: با یک زن به نام فریبا که در زمینه به دام انداختن دختران و انتقال آنها به یک باند فساد فعالیت داشت، آشنا شدم و او از من و شهروز و یکی از متهمان خواست تا با اغفال دختران،‌ آنها را به دام بیندازیم.

به این ترتیب، یک شرکت تجاری در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی قاچاق و تقلبی راه‌اندازی سپس با چاپ آگهی، استخدام زنان و دختران جوان را آغاز کردیم. بنابراین قصد داشتیم این 2 دختر جوان را هم به بهانه استخدام اغفال و در دام فساد گرفتار کنیم که ناکام ماندیم.

به دنبال اظهارات متهم، 3 همدست او در بازجویی به همکاری با وی اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند تا در ادامه تحقیقات راز دیگر اتهامات آنها فاش و اعضای فراری باند شناسایی و دستگیر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها